;
coinex

ساخت دستگاهی برای درمان کمردرد و آسیب‌های نخاع توسط محقق ایرانی

یک محقق ایرانی موفق به ساخت دستگاهی برای درمان کمردرد و آسیب‌های نخاعی شدند. این دستگاه دردها و قوس‌های غیر طبیعی مهره‌های کمر را رفع می‌کند.

به گزارش تکراتو، علی پرویزی که مخترع و تولید کننده این دستگاه درمان کمردرد و کشش ناحیه کمر و خاجی است، اعلام کرده که نخاع یکی از بخش‌های مهم در بدن است که ارتباط بالا تنه و پایین تنه به واسطه آن صورت می‌گیرد.

ساخت دستگاهی برای درمان کمردرد و مشکلات نخاع

پرویزی در مورد عملکرد این دستگاه درمان کمردرد بیان نمود که اگر آسیبی به نخاع وارد شود سیستم بدن دچار مشکل خواهد شد. به گفته وی این امر باعث شده تا آنها دستگاهی برای جلوگیری از آسیب نخاع و خاجی کمر طراحی کنند.

پرویزی در ادامه‌ی صحبت‌هایش تاکید نمود که کمردرد بیش از حد موجب ضعف، ناتوانی، بی حوصلگی، عدم تحرک، چاقی و … می‌شود، که این دستگاه با رفع کمردرد و اعمال دو نیروی همزمان بالابرنده و کشش در سطح افق بدن فرد باعث می‌شود دردهای ناحیه کمر برطرف گردند.

به گفته وی، چندین نفر از افرادی که نیاز به عمل جراحی داشته‌اند به واسطه این دستگاه بهبود یافته‌اند. پرویزی همچنین به یکی از ویژگی‌های این دستگاه کششی اشاره کرد و گفت که رفع دردها و ضایعات ناشی از قوس‌های غیرطبیعی مهره‌های کمری از قبیل لوردوز و اسکولیوز از جمله مزیت‌های این دستگاه کششی است.

پرویزی اعلام نمود که این دستگاه نمونه خارجی ندارد و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه در قالب یک شرکت دانش بنیان در مرکز رشد فناوری دانشگاه بهزیستی و توانبخشی تهران تولید شده است.

این طرح همچنین در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ در بخش اختراعات ارائه شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر