;
coinex

بررسی اپلیکیشن برنده شو ؛ جواب بده، میلیونر شو!

اپلیکیشن برنده شو مربوط به مسابقه تلویزیونی‌ای به همین نام است که از شبکه سوم سیما با اجرا محمدرضا گلزار به روی آنتن می‌رود. در این نوشتار این اپلیکیشن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مسابقه تلویزیونی برنده شو یک شوی تلویزیونی و بیگ پروداکشن صدا و سیمای جمهوری اسلامی است. این مسابقه از شبکه سه پخش می‌شود و در هر اپیزود نزدیک به 200 میلیون تومان جایزه به شرکت‌کنندگان هدیه داده می‌شود. افرادی که در اپلیکیشن برنده شو اطلاعات عمومی و توان‌مندی‌هایشان را مورد آزمایش قرار داده‌اند و توانسته‌اند از پس آزمون‌های و پرسش‌های مطرح در آن بربیایند، به برنامه تلویزیونی راه پیدا خواهند کرد.

هر هفته 8 رتبه برتر از میان شرکت‌کننده در اپلیکیشن برنده شو انتخاب و به برنامه دعوت می‌شوند تا شانس خود را برای برنده شدن جایزه 200 میلیون تومانی امتحان کنند. به علاوه از میان 300 نفر از شرکت کنندگان اپلیکیشن برنده شو که موفق شده‌اند کد قرعه‌کشی را اخذ کنند برای دعوت به برنامه قرعه‌کشی خواهد شد. در پایان هر فصل در میان تمام کسانی که موفق شدند کد قرعه‌کشی را بدست آورند، یک قرعه کشی برای جایزه خودروی 1 میلیاردی برگزار خواهد شد.

برای افرادی که نام آنها در قرعه‌کشی‌هایی که گفتیم به عنوان برنده مطرح نشده‌ است، کوپن‌های خرید از سرویس‌های اینترنتی مختلف به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. تمامی کاربران که در اپلیکیشن ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ایو نیز امکانا موجود در آن مانند دعوت از دوستان شانس خود برای قرعه‌کیش افزایش دهند.

اپلیکیشن برنده باش

در اپلیکیشن برنده شو کاربران شماره تلفن خود برای شناسایی و ذخیره‌سازی امتیاز‌ها در اختیار این اپلیکیشن قرار می‌دهند. به علاوه اپلیکیشن برنده شو دسترسی به دفترچه تلفن برای ارسال دعوت‌نامه و دسترسی به دوربین و گالری را نیز برای انتخاب تصویر پروفایل از کاربر درخواست می‌کند. این اپلیکیشن و وبسایت barandehshow.ir به شرکت “افکار ایرانیان هوشمند” تعلق دارد.

بررسی اپلیکیشن برنده شو ؛ جواب بده، میلیونر شو!

اپلیکیشن برنده شو تنها روش ورود شرکت‌کنندگان و تماشاگران به مسابقه تلویزیونی برنده شو با اجرای محمدرضا گلزار است. افرادی که با نصب اپلیکیشن برنده شو، بیشترین امتیازات را دریافت کنند، به این مسابقه که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود راه پیدا می‌کنند. روند مسابقه به این صورت است که در ابتدای کار 5 سوال رایگان به شرکت کننده داده خواهد شد. اگر وی به سوالی پاسخ درست دهد، از تعداد سوالات مجاز کم نخواهد شد، ولی اگر پاسخ‌اش نادرست باشد و یا سوالی را بدون پاسخ رد کند، یک سوال از مموع سوالات‌اش کاسته خواهد شد.

شرکت‌کنندگان با هر پاسخ درست 100 امتیاز، هر پاسخ نادرست 5 امتیاز و در صورت رد کردن سوال، 20 امتیاز دریافت می‌کنند. به ازار به دست آوردن 1000 امتیاز یک کد قرعه‌کشی به کاربر اهدا می‌شود. همان طور  که گفته شد،‌هر هفته از میان کابرانی که کد قرعه‌کشی دریافت کرده‌اند، 300 نفر برای شرکت در برنامه به عنوان تماشاگر انتخاب خواهد شد.

در برنده شو، هر هفته 2 مسابقه و 2 شرکت‌کننده حضور دارند. هر هفته ۸ نفر که بیش‌ترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده‌اند، به مسابقه‌ی بزرگ دعوت خواهند شد تا شانس‌شان را برای دریافت جایزه 100 میلیون تومانی آزمایش کنند. در پایان هر هفته و بعد از انتخاب افراد برتر، کدهای قرعه‌کشی تا پایان فصل در حساب شما خواهد ماند ولی امتیازتان صفر می‌شود تا در هفته‌ی بعد شانس رشد تمام کاربران برابر باشد. در پایان هر فصل یک قرعه‌کشی بزرگ بین کاربران انجام خواهد شد که جوایز آن از شبکه سوم سیما اعلام می‌شود.

چگونه با اپلیکیشن برنده شو کار کنیم؟

در ابتدا برای کار با اپیکیشن برنده شو می‌بایست این برنامه را بر روی اسمارت فون خود نصب کنید. برای دریافت و دانلود اپلیکیشن برنده شو می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید. پس از نصب لازم است با استفاده از شماره تلفن خود در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنید. برنامه برنده شو تا کنون بیش از 100 هزار بار از گوگل پلی و بیش از 60 هزار بار از سیب‌اپ دریافت شده است. به علاوه این اپلیکیشن هنوز در مارکت کافه‌بازار حضور ندارد.

دانلود اپلیکیشن برنده شو برای اندروید از گوگل‌پلی | دانلود اپلیکیشن برنده شو برای IOS از سیب اپ

دانلود اپلیکیشن برنده شو با لینک مستقیم از وب‌سایت برنامه

برنده باش
اعتبار : اسکرین شات

در صفحه نخست اپلیکیشن برنده شو جدا از رتبه، امتیاز و تعداد کدهای قرعه‌کشی، چهار گزینه دیگر نیز به شرح زیر وجود دارند :

شروع هیجان : این قسمت مخصوص به مسابقه است. با انتخاب دکمه “ادامه” وارد بخش سوالات می‌شوید و برای هر سوال 30 ثانیه وقت داریدو در صورت انتخاب پاسخ صحیح امتیاز آن برای شما منظور می‌شود. هر چه امتیازهای بیشتری دریافت کنید، رتبه شما در میان شرکت‌کنندگان بهبود خواهد یافت.

میلیونر شو
اعتبار : اسکرین شات

امتیازهای من : با انتخاب این گزینه می‌توانید آمار مربوط به مسابقه خود را مورد بررسی قرار دهید. تعداد کدهای قرعه‌کشی، رتبه کل و رتبه دوره‌ای، امتیاز کل و مجموع امتیاز فصل، تعداد سوالاتی که پاسخ نادرست به آنها داده‌اید، سوال‌های با پاسخ صحیح و نیز سوال‌های فعال برای شما در این بخش نمایش داده می‌شود.

ویدیو‌های برنامه : در این قسمت ویدیوهای مربوط به پشت صحنه برنامه و نیز مسابقه برنده باش برای کاربران به نمایش در می‌آید.ژ

کسب امتیاز : برای کسب امتیاز به طور کلی چهار راه وجود دارد. راه اول خرید بسته تشویقی است. هر بسته متناسب به قیمت آن تعدادی سوال و کد قرعه کشی را شامل می‌‌شود. بسته طلا به قیمت 2500 تومان 30 سوال و 1 کد قرعه کشی را شامل می‌شود. در بسته الماس 90 سوال جدید و 3 کد قرعه کشی به مبلغ 5 هزار تومان وجود دارد. بسته یعدی تی‌ان‌تی نام دارد که با هزینه‌ای 10 هزار تومانی 360 سوال جدید و 12 کد قرعه کشی را به کاربر ارائه می‌کند. و در نهایت بسته بیگ‌بنگ که 20 هزار تومان قیمت دارد و در آن 1440 سوال جدید و 48 کد قرعه‌کشی برای کاربران مهیاست.

برنده شو
اعتبار : اسکرین شات

سه راه دیگر برای کسب امتیاز (سوال جدید) در اپلیکیشن برنده شو وجود دارد. با استفاده از بخش تماشای ویدیو، با مشاهده از کلیپ می‌توانید 3 سوال جدید دریافت کنید. در بخش دعوت از دوستان نیز به ازای دعوت موفقیت‌آمیز از هر یک از دوستان‌تان یک سوال به طور رایگان به شما تعلق خواهد گرفت و در نهایت با دانلود اپلیکیشن می‌توانید 25 سوال رایگان را به خود اختصاص دهید.

در توضیحات اپلیکیشن در خصوص کسب امتیاز آمده است :

“در صورتی که با پاسخ نادرست به سوال‌ها یا بدون پاسخ رد کردن آن‌ها، دیگر سوالی برایتان باقی نمانده باشد، می‌توانید از این ۴ روش سوال‌‌ جدید به‌دست آورید: با تماشای ویدئو به صورت رایگان 3 سوال بگیرید، با دعوت از دوستان‌تان 10 سوال رایگان بگیرید (این بخش به‌زودی اضافه خواهد شد)، با نصب اپلیکیشن‌های پیشنهادی 20 سوال رایگان بگیرید (این بخش هم به‌زودی اضافه خواهد شد) و همچنین می‌توانید بسته‌های سوال بخرید و از 30 تا 1440 سوال دریافت کنید.

با خرید بسته‌های سوال از 1 تا 1440 کد هدیه‌ی قرعه‌کشی خواهید گرفت. در ضمن با پاسخ دادن به سوال‌ها می‌توانید امتیاز بیش‌تری کسب کنید و به ازاء هر 1000 امتیاز یک کد قرعه‌کشی دیگر علاوه بر کد‌های هدیه دریافت کنید.”

نظرات کاربران پیرامون اپلیکیشن برنده شو

اپلیکیشن برنده شو از مجموع بیش از 1500 امتیاز داده شده به آن در گوگل‌پلی امتیاز 3.2 از 5 را کسب کرده است. به علاوه کاربران بسیاری از این صفحه به ایراد نظرات خود پرداخته‌اند. به عنوان مثال یکی از کاربران گفته بود که برنامه دارای باگ است و برخی کابران با استفاده از آن توانسته‌اند امتیازهای میلیونی به دست آورد. او نوشته بود :

اونایی که بالای میلیون امتیاز دارن از باگ برنامه دارن استفاده میکنن کاش یکی به برنامه سازاش بگه اینو شما خیلی شوتید نتیجه تو مسابقه اصلی معلوم میشه طرف ۲تا سوالم نمیتونه جواب بده آفرین صداسیمای میلی

اپلیکیشن برنده شو
اعتبار : گوگل پلی

کاربر دیگری به نام Ali Hosseini نیز از کندی برنامه گله کرده بود :

افتضاحه یعنی مزخرفترین برنامه ای که تا حالا دیدم!هرسوال ۲دقیقه طول میکشه تا بیاد، وقتی هم جواب را انتخاب میکنم هیچ اتفاقی نیمفته، باید بیام بیرون از نرم افزار دوباره برم تا بتونم ادامشو برم کلا افتضاحه آقای گلزار !!!مردم شما را میشناسند این وسط ، اعتبار خودتون را با این برنامه سطح پایین ،پایین نیارید.

hamed haddadi کاربر دیگری بود که به امتیازهای میلیونی برخی از کاربران مشکوک شده بود. او نوشت :

میشه بگید دقیقا چطوری امتیاز میلیونی دارن؟؟ هر سوال درست صد امتیازه یک میلیون امتیاز میشه پاسخ درست به 10000 سوال هر سوال 20 ثانیست به طور میانگین میشه 200000 ثانیه، تقریبا 55 ساعت! روزی 12 ساعت به طور مداوم بازی کنه و همه رو درست بزنه و هیچ تاخیری بوجود نیاد، چهار روز طول میکشه! خیلی ارمانی حساب کردم البته، در عمل نشدنیه، تازه این برای امتیاز یک میلیون بود، نفرات اول 3 و 4 میلیونی ان.

برنده شو
اعتبار : گوگل پلی

کاربر دیگر نیز همین اعتقاد را داشت :

اگه به طور میانگین هر سوال 20ثانیه طول بکشه و بخوای 1500000امتیاز جمع کنی و به همه سوال ها درست جواب بدی بدون اشتباه و بدون کندی برنامه و روزی 12ساعت به طور مداوم وقت بزاری دقیقا 7روز طول میکشه.

reza razmjoo می‌نویسد که سرور‌های اپلیکیشن برنده شو ضعیف هستند و تعداد زیاد کاربران را تاب نمی‌آورند :

نرم افرار خوبیه فقط نبازد موقع پخش مسابقه برید سراغش چون بتاطر هجوم مردم یکم سرورش کند میشه . اما کلا نرم افزار خوش ساختیه . دوستانی هم ک اعتراض دارن واسه خریداشون باید بدونن بالاخره هزینه این هما تبیلغات و جوایز باید از ی جایی تامین بشه دیگه.

برنده شو
اعتبار : گوگل پلی

یکی دیگر از کابران به نام  بیان کرد که این برنامه کلاه‌برداری و برای خالی کردن جیب مردم است، وگرنه چه دلیل دارد که برای پاسخ به سوالات از طرف کاربر پول پرداخت شود :

یه ترفند جدیدی برای خالی کردن جیب ملت خجالت بکشید واقعا با این نرم افزار افتضاح که درست کردنین و خودش کلی ایراد داره بگذریمبعد بلید پول بدی سوال بهری اگه درست جواب دادی امتیازت میره بالا بعدش اگه شانس بیاری میری مسابقه جمع کنید بایا یه مشت کلاه بردارید.

برنده شو
اعتبار : گوگل پلی

Amirreza Asadi نیز همین اعتقاد را دارد. او نوشته بود :

واقعا که دزدن.نه این شرکت افکار ایرانیان هوشمند شماره ای داره نه مسابقه برنده باش. زنگ زدم صداسیما میگن بلاخره این مسابقات باید یجوری خرجشون دربیاد.مردم نون ندارن بخورن شماهم ازشون تو روز روشن دزدی میکنین. باید پول مردمو پس بدین. چرا بیخیال میشین.

کاربری به نام elham Alizadeh نیز آنقدر شاکی بود که از قصد خود برای شکایت به پلیس فتا می‌گفت. این کاربر نوشت :

برنامه خیلی ضعیفی هست، نه پشتیبانی درست و حسابی داره و نه درست کار میکنه. و عجیب تر اینکه به راحتی تو تلوزیون تبلیغ میشه و براش برنامه ساخته میشه و واسه موجه نشون دادنش هم از افرادی مثل آقای گلزار استفاده میشه. برنامه ای که شاید ماهها پیش ضبط شده و الان پخش میشه. به هرحال پرداخت های زیادی داشتیم که علی رهم کسر پول از حساب بانکی سوالی هم نداده. و جالبه اینجا هم همه همین موضوع رو طرح کردن. من یکی به پلیس فتا شکایت میکنم.

برنده شو
اعتبار : گوگل پلی

یکی دیگر از کابران نیز مانند بسیاری دیگر از عملکرد برنامه ناراضی بود. او نوشت :

سلام، من بیست هزار تومن پرداخت کردم ولی سوالا گاهی خودشون میره رو گزینه مورد نظر گاهی هم ردمیشه، سرعت فوق العاده پایین و هی تلاش مجدد برای ارتباط با سرور میخواد، در کل اون پولی که دادم برای این برنامه حق السوال یا همچین‌چیزی، نیست، یه جور دزدی از مخاطبه و آقای گلزار هم باید بیاد اینجا و نظرات رو ببینه، شاید در حمایت از این‌ برنامه و از این اپلیکیشن تجدید نظر کنه، واقعا جای بسی تأسف در دوره ایی هستیم که به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد.

برنده شو
اعتبار : گوگل پلی

یکی دیگر از کابران به نام Mohammadreza Bagheri k. نیز گفته بود که سوالات مطرح شده در برنامه سولات مربوط به اطلاعات عمومی نیستند. به علاوه او نسبت به ای روند که برای سوال‌های نادرست و نیز رد کردن سوال، امتیاز مثبت در نظر گرفته می‌شود، اعتراض داشت. این کاربر در یک نظر بلند و بالا نوشته بود :

  1.  اطلاعات عمومی یعنی معلوماتی که هر فرد بر اساس سطح دانش عمومی جامعه دارد. ولی سوال کنکور پزشکی و فلسفه و علوم اجتماعی جزو اطلاعات عمومی نیست! عمومی و اختصاصی! یعنی تشخیص این دو نوع سوال انقدر سخت هست؟!
  2. شما امکان خرید سوال را فراهم کردید. از طرفی برای پاسخ غلط 5 امتیاز و رد کردن سوال بدون پاسخ هم بیست امتیاز در نظر گرفتید! به نظرتان این بدیهی نیست که به جای امتیاز دادن برای پاسخ غلط ، باید امتیاز کسر میکردید؟! یعنی با خودتون فکر نکردید خوب طرف بدون هیچ گونه دانش عمومی میره سوال میخره و تمام سوالات رو بی پاسخ یا غلط رد میکنه و میشه جزو نفرات برتر ؟! من دو حساب کاربری دارم، یکی از حساب هایم جزو صد نفر اول هست. با 20 پاسخ صحیح و 5 پاسخ غلط!!! چون همه سوالات رو خریدم و بدون پاسخ رد کردم!
  3. اساتید گرامی معمولا آپدیت رو زمانی منتشر میکنند که باگ برنامه را بفهمند! و رفع اش کنند. شما آپدیت جدیدتون باگ داره نه قبلی هاتون! مهندسی معکوس میکنید حتما!
  4. دامنه پشتیبان برنامه پر از حفره است. با یک ساعت تلاش میشه اطلاعات حساب کاربران و پرداخت ها رو لیست کرد. سوال ها هم که دو دقیقه کار داره. امنیت برنامه اولویت کارتون باشه از این آشفتگی در میاید.
  5. فکر کنم صرفا نوشتن اینکه مجری آقای Mr.MR G! نوشتن یکم بی احترامی به شعور مخاطبین تون و حتی آقای گلزار باشه. اگر قصدتون سرگرم کردن مردم و هم درآمد زایی هست این روش کار اشتباه است. اگر هدف چیز دیگری ست که…

بیشتر بخوانید :

منبع  : techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    یه مسابقه اومده مثل همین برنده باش اما اسمش برنده شو هستش خیلی خوبه اینو به کاربرا معرفی میکنم
    https://barandehshoo.ir

    پاسخ

    لطفا این مشکلو حل کنید چطور این نفرات اول تا سوم امتیاز ملیونی میگیرن بخدا من از پای اپلیکیشن پا ننیشم ۲۴ ساعته داریم دونفری با سطح معلومات بالا جواب میدیم یهوو ۲۰۰ هزار امتیازو ۴۰۰ هزار امتیاز عقبیم مگه میشه اخه هرررچی بیشتر درست جواب میدیم هرررچی سریع ترم جواب میدیم باز بیشتر فاصله میفته با نفرات اول لطفف کنید توضیح بدید تکلیفمون چیه

    پاسخ

    تنها مشکلی که توی این اپلیکیشن هست اینکه اولا بعضی سوالات در حدی همراه با جوابها طولانیه که فرصت خوندن سوال دوم هم نمیشه و زمان تموم میشه… دوم اینکه به قول دوستمون که اینجا فرمودند واقعا سوالات همه اطلاعات عمومی نیست و یکسری بسیار تخصصی هست … خواهش میکنم تجدید نظر بفرمائید

    پاسخ

    ملت ما همیشه در حال غر زدن هستن …یکم با خودتون فکر کنید …. این یه مسابقه است که هر کسی دوست داره توش شرکت میکنه هر کسیهم دوست نداره شرکت نکنه… من خودم به شخصه ٢۴ ساعت اعتیاد داشتم به سایتهای بازی و قمار انلاین… کلی پول ازم رفت… مخصوصا توی سایتهای کلاهبرداری … ولی از روزی که این اپلیکیشن رو نصب کردم فقط و فقط درگیر این سوالات ام … واقعا برام لذت بخشه…. هم اطلاعاتم میره بالا هم سرگرمیه خوبیه واسم … شما کتاب هم بخوی اطلاعاتت بره بالا باید پول بدی…. توی اینترنت بخوای مطالعه کنی باید هزینه ماهیانه نت بدی… خوب این هم یک نوع از مطالعه هست … چرا اینقدر سخت میگیرید…پرداخت این مبالغ واسه بالا رفتن اطلاعات عمومی واقعا ارزش داره ….

    پاسخ

    میشه بدونم چطور میشه با یه شماره تلفن گروهی شرکت کرد؟

    پاسخ

    سلام، یه جایی خوندم با دیدن ویدئو هم سوال رایگان میده من ویدئوهاش رو دیدم پس چرا به من سوال نداد.

    پاسخ

    سلام وقت بخیر من نمیتونم بسته بخرم از حسابم پول کم شده ولی نمیتونم سوالارو جواب بدم هرچقدم رو خرید کلیک میکنم انگار نه انگار خواهش میکنم کمک کنید

    پاسخ

    درود.به نطر شما سوال بخری ولی سوالی نیاد ودوباره پیام اضافه کردن سوال بیاد .به این چی میگن .دیگه موندیم که به چی وکی باید اعتماد کرد .ترو خدا ادعای ترویج کتاب خوانی رو به خودتون نگیرین .چون هزار راه برا این کار وجود داره که نیاز به خالی کردن جیب مردم نیست.مثلا احداث کتاب خانه ها در محله ها .ساعتهایی در مدرسه برا کتاب خوانی اختصاص بدن و………پس از نجابت وانسانیت این مردم شریف وگرفتار سوء استفاده نکنین.سپاسگزار شما حقیر

    پاسخ

    برنامه خیلی مشکل داره اولا که راس ساعت دوازده چهارشنبه صفر نمیشه و تا ساعت یک بامدهد طول میکشه دوما راس ساعت چهار بامداد قطع میشه و معلوم نیست کی وصل میشه سوما همش تو حالت قطعیه و باگ زیاد داره چهارم و از همه مهمتر طبق قوانین خودشون نیست که برای هر سوال غلط پتج امتیاز و رد کردن بیست امتیاز بده بلکه برای سوال غلط امتیاز نمیده و فقط رد کردن پنج امتیاز داره واقعا مردم و مسخره کردین ؟

    پاسخ

    با عرض سلام
    متاسفانه همینطور که بعضی از دوستان به آن اشاره داشتند با کندی انجام میگیرد و در بیشتر مواقع موردی که خیلی آزار دهنده است قطع ارتباط با سرور هنگامی که به سوالی جواب دادی ومنتظر پاسخ آن میمانیم تاسوال بعد بیاید یا قطع ارتباط کلی برنامه وبسته شدن آن ومورد دیگر املای غلط بعضی از کلمات درضمن برنامه بر روی گوشی هنگامی که آن را باز میگذاریم وبه برنامه دیگری میرویم وقتی بر میگردیم برنامه باز است ولی اجرا نمیشود واین هم مشکل بزرگ برای کسانی ازجمله خودم است که میخواهند به اصطلاح گوگل کنند سریع میان روصفحه گوگل ولی بغد که بر میگردن اجرا نمیشه درکل بایه گوشی نمیشه باگ داره کنده درسته بعضی ها امتیاز میلیونی گرفتن ولی مطمئن باشید بایه گوشی این کارو نکردن دسته کم ۴تا رفیق با۴تاگوشی لطفا قطع ووصل سرور رو گزارش کنید درست کنن خداحافظ

    پاسخ

    باسلام. سرعت اپلیکیشن فوق العاده پایینه ک گاهی مجبوریم از برنامه خارج بشیم و دوباره شروع کنیم. خواهش میکنم برای این مشکل فکری کنید

    پاسخ

    سلام در کدام قسمت اپلیکیشن میشه کد معرف را وارد کرد جایی نیست همه جای اپلیکیشن را زیرو رو کردم

    پاسخ

    سلام ببخشید کد دعوت رو باید کجا وارد کنیم ؟؟
    متشکر از برنامه ی زیبا و جذابتون

    پاسخ

    سلام خدمت همه عزیزان.هم سوالات رایگان رو جواب دادم و همچنین سوال هم خریدم به هر حال باید تشکر کنم از آقای گلزار و تهیه کننده.دوستان یک مسابقه هستش .اگر متوقع هستید خوب شرکت نکنید.هم فان هستش هم محک زدن اطلاعات شخصی.کسی این وسط بر گردن دیگری حقی نداره.منم با برخی از انتقادات موافقم ولی خوب اسم برنده باش با یک مسابقه پیوند خورده.دوست دارم منم سهیم باشم تو کارهای خیریه.انشالله که مبلغی که پرداختیم برسه به نیازمندش.نه برای ثواب بلکه برای حرکتی در راستا کمک به هم نوع.با تشکر ببخشید طولانی شد

    پاسخ