;
coinex

ارسال و دریافت پیامک با نسخه پیش نمایش اسکایپ ؛ SMS Connect

از این پس می‌توان از طریق نسخه پیش نمایش اسکایپ به ارسال و دریافت پیامک پرداخت. ویژگیSMS Connect جدیدا به این پیام رسان اضافه شده است.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت در به‌روزرسانی جدید اسکایپ، ویژگی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار داده است که از طریق آن کاربران می‌توانند با اپلیکیشن اسکایپ پیامک ارسال و یا دریافت کنند. این ویژگی برای اندروید، ویندوز ۱۰ و macOS ارائه می‌شود.

ویژگی جدید نسخه پیش نمایش اسکایپ

بعد از انتشار این ویژگی در اسکایپ، تیم اسکایپ پیامی منتشر کرد که متن این پیام به صورت زیر است:

با ارائه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید برای اندروید، شما می‌توانید رایانه‌ی مجهز به ویندوز یا macOS خود را به گوشی متصل کرده تا ارسال پیامک‌ها به کامپیوتر شما آغاز شود. در این فرایند لازم است که هم گوشی و هم رایانه از نسخه‌ی پیش نمایش اسکایپ استفاده کنند.

بنابراین از این پس می‌توان به راحتی از طریق کامپیوتر نیز به پیامک‌های گوشی دسترسی داشت و آنها را خواند یا برای فردی دیگر پیام ارسال کرد.

اضافه شدن ویژگی SMS Connect به نسخه پیش نمایش اسکایپ قابلیت‌های زیر را فراهم کرده است:

  • خواندن پیامک‌های شخصی و گروهی و ارسال پاسخ به آنها
  • دریافت پیام چند‌رسانه‌ای (MMS) مانند فیلم و عکس
  • امکان برقراری گفتگوی جدید

برای اینکه کاربران بتوانند از ویژگی SMS Connect در نسخه پیش نمایش اسکایپ استفاده کنند باید آن را روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنند.

نحوه اتصال گوشی و کامپیوتر برای خواندن پیامک‌ها در کامپیوتر

پس از نصب برنامه‌ی لازم در گوشی و کامپیوتر، در گوشی اندرویدی باید روی عکس پروفایل کلیلک و سپس گزینه‌ی Settings (تنظیمات) را انتخاب کرد. در ادامه باید در قسمت Messaging گزینه‌ی SMS را انتخاب نمود.

در ادامه با لمس گزینه‌ی Enable SMS Connect اسکایپ مراحلی را نشان می‌دهد که با طی کردن آن‌ها می‌توان گوشی را به رایانه‌ی خود متصل کرد.

مایکروسافت همچنین اپلیکیشن Your Phone را نیز به قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق ویندوز مجهز کرده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  MSPOWERUSER

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر