;
coinex

هواوی آیفون های جدید اپل را به سخره گرفت

دیشب در مراسمی آیفون های جدید اپل معرفی شدند.  بعد از پایان مراسم هواوی در شبکه اجتماعی توییتر این آیفون‌های جدید را به سخره گرفت.

به گزارش تکراتو، در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید، این کمپانی از سه موبایل آیفون  XS، آیفون XS Max  و آیفون XR رونمایی کرد که همگی حداقل از نظر طراحی پنل جلویی شباهت فراوانی به آیفون X پارسال داشتند.

هواوی آیفون های جدید اپل را به مسخره کرد

بعد از پایان مراسم، هواوی به سرعت از فرصت استفاده کرد و از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، از اپل تشکر کرد:

بابت اینکه همه چیز را مثل سابق نگه داشتی

به نظر می‌رسد که هواوی می‌خواهد به مشتریان خود القا کند که موبایل‌های مورد انتظار میت 20 و میت 20 پرو، اسمارت فون‌هایی قدرتمندتر از هر آن چیزی هستند که اپل دیشب به جهانیان نشان داده است.

در واقع با توجه به متون به نمایش درآمده در ویدیوی هواوی، ظاهراً باید منتظر پرچمدارانی فراتر از انسجام، فراتر از افق و حتی فراتر از هوشمند باشیم. البته هرچند که معنی این جملات برای هیچکس روشن نیست.

هواوی در این تیزر علاوه بر اینکه به تمسخر اپل می‌پردازد، تاریخ رونمایی از میت 20 و میت 20 پرو را نیز اعلام می‌کند که قرار است روز شانزدهم اکتبر و در شهر لندن انجام شود. گفتنی است موبایل‌های خانواده میت 20 نخستین اسمارت فون هایی هستند که به چیپست کایرین 980 هواوی مجهز خواهند شد؛

چیپست پرچمدار هواوی درست مانند چیپست A12 بیونیک اپل با فرآیند 7 نانومتری تولید می‌گردد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: GSM Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر