;
coinex

افتتاح بزرگ ترین فروشگاه جهان توسط کمپانی سامسونگ

بزرگ ترین فروشگاه جهان توسط سامسونگ در خانه اپرای سابق بنگلور افتتاح شد. این فروشگاه با هدف شکست دیگر رقبا در هند طراحی شده است.

به گزارش تکراتو، سامسونگ با خرید خانه اپرای سابق  و افتتاح بزرگ ترین فروشگاه جهان در تلاش است تا رقبایی مثل اپل را در دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان یعنی هند شکست دهد.

افتتاح بزرگ ترین فروشگاه جهان

این فروشگاه بزرگ در مساحتی 10058.4 متری در جنوب شهر بنگلور قرار دارد. اپل در حال حاضر تنها نمایندگی‌هایی در سراسر هند دارد ولی هیچ فروشگاهی با این مساحت در هند نداشته است.

گوشی چینی شیائومی، 30 درصد سهم بازار گوشی‌های هوشمند در هند را به خود اختصاص داده و سامسونگ با 23 درصد در رتبه دوم قرار دارد. اپل نیز تنها 1 درصد از سهم بازار را دارد.

سامسونگ قرار است در بزرگ ترین فروشگاه جهان مجموعه‌ای کامل از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های پوشیدنی را همراه با محصولات الکترونیکی مانند تلویزیون و لوازم خانگی نمایش دهد. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه VR موجود در این شرکت را امتحان کنند.

سامسونگ همچنین در ماه جولای یکی از بزرگترین کارخانه‌های تلفن را در نویدا، در حومه دهلی نو افتتاح کرد. افتتاح این شرکت روند فروش سریعتر تلفن‌های همراه را بهبود بخشید.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر