;
coinex

آیا میزان رشد استارتاپ های داخلی در هفته‌ ۸ درصد است؟

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری در مورد میزان رشد استارتاپ های داخلی به صورت هفته‌ای سخن گفت.

به گزارش تکراتو، حسام زند حسامی اعلام کرده که استارت آپ‌ها هفته‌ای رشد می‌کنند و اکثر آنها محصولات ملموسی دارند که مردم از آنها استفاده می‌کنند.

بررسی میزان رشد استارتاپ های داخلی

حسام زند حسامی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد استارت آپ‌ها اعلام کرد که در حال حاضر بنا بر آمار بدست آمده ۴هزار استارت آپ در کشور فعالیت می‌کنند که محصول قابل ملموسی دارند و مردم از این محصولات بهره می‌برند.

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری تاکید کرد که رشد استارت آپ‌ها هفته‌ای است و ادامه داد که میزان رشد استارتاپ های داخلی هفته‌ای ۸ درصد است. وی ادامه داد که لازم است استارت آپ ها نوآوری داشته باشند تا محصول و خدمات آنها مورد توجه قرار گیرد.

بررسی میزان رشد استارتاپ های داخلی

به گفته وی استارت آپ شرکتی است که خدمات مقیاس پذیری را بر پایه فناوری فناوری اطلاعات ارائه می‌دهد و بنابراین می‌توانند طوری فعالیت کند که به شرکت‌های نوپا، تولیدی و … تبدیل شوند.

زند حسامی با تاکید بر اینکه نوآوری شرط ادامه فعالیت استارت آپ هاست، خاطر نشان کرد که استارتاپ‌ها در بازار آزاد باید فعالیت کنند و با مدل‌های نواورانه تلاش کنند تا زنده بمانند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر