;
coinex

حالت ذخیره باتری در اندروید ۹ با اختلال مواجه شد

در پی آزمایش گوگل مشخص شد که حالت ذخیره باتری در اندروید 9 دارای اختلالاتی است. این حالت به صورت خود به خود نیز فعال می‌شود.

به گزارش تکراتو، وقتی شارژ باتری گوشی رو به پایان باشد می‌توان حالت ذخیره باتری را فعال کرد و مدت بیشتری از آن استفاده نمود. با فعال کردن این حالت  اپلیکیشن‌های پس زمینه متوقف می‌شوند، روشنایی صفحه در درجه پایین‌تری قرار می‌گیرد و عمر شارژ گوشی هم افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: بررسی اندروید ۹ پای ؛ نگاهی به ویژگی‌های جدیدترین نسخه‌ اندروید [تماشا کنید]


مشکل حالت ذخیره باتری در اندروید 9 پای

به گفته کاربران حالت ذخیره باتری در اندروید 9 دارای مشکل است و حتی وقتی شارژ گوشی 99 درصد است خود به خود فعال می‌شود. گوگل در بیانیه‌ای از کاربران عذرخواهی کرده و گفته که این مشکل نتیجه یک آزمایش داخلی برای تست قابلیت ذخیره باتری بوده که اشتباها در دسترس بعضی کاربران قرار گرفته است.

گوگل اکنون اعلام کرده که مشکل حل شده و کاربران از هم اکنون می‌توانند بدون مشکل از قابلیت حالت ذخیره باتری استفاده کنند. نسخه نهایی اندروید 9 که با نام پای شناخته می‌شود، فعلا برای پیکسل‌های گوگل منتشر شده و بقیه کمپانی‌ها نیز تا چند ماه دیگر گوشی‌هایشان را به این سیستم عامل مجهز خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام.من به تازگی اندروید ۹ رو برای نوکیا ۶.۱ دریافت کردم ولی یه مشکلی داره اونم اینه که مصرف باتریم رفته بالا قبلا ۲روز به ۲ روز شار میکردم الان باید هر روز شارژ کنم واینکه توی قسمت مدیریت باتری و بهینه کردن برنامه ها یه پیغام ارور اومده. که مطمعنم مشکل از همون اروره با نوکیا تماس گرفتم اونام از این پیغام سر در نیاوردند امیدوارم توی آپدیت آینده درست بشه

    پاسخ