;
coinex

حسگر اثر انگشت در گوگل کروم مک و اندروید پشتیبانی می‌شود

گوگل کروم 70 بتا از حسگر اثر انگشت در سیستم عامل‌های مک و اندروید پشتیبانی می‌کند. این قابلیت می‌تواند باعث امنیت استفاده از مرورگرها شود.

به گزارش تکراتو، از طریق حسگر اثر انگشت در کروم، توسعه دهندگان می‌توانند از لایه‌های امنیتی اضافه‌تر برای مرورگرها بهره ببرند. اکنون امکان استفاده از حسگر اثر انگشت در کامپیوترهای مک و نیز دستگاه‌های اندرویدی  نیز فراهم شده است.

استفاده از حسگر اثر انگشت در گوگل کروم

علاوه بر قابلیت حسگر اثر انگشت ، قابلیت دیگری نیز برای کروم در نظر گرفته شده که به هشدار صفحات ناامن مرتبط است. هنگامی که کاربر در یک صفحه HTTP و نه HTTPS اقدام به ورود اطلاعات کند، علامت Not Secure قرمز می‌شود تا کاربر به ان توجه کند.

پشتیبانی از بلوتوث وب نیز قابلیتی دیگر است. از طریق این قابلیت کروم قادر خواهد بود با دستگاه‌های بلوتوث در نزدیکی خود ارتباط برقرار کند. البته باید اشاره کرد که نسخه‌های متفاوت کروم اکنون این قابلیت را دارند.

کروم 70 همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که از رابط برنامه نویسی کاربردی شناسایی اشکال بهره ببرند. به این ترتیب امکان شناسایی چهره کاربران، بارکد و متون داخل تصاویر هم در دسترس قرار دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر