;
coinex

سامسونگ گلکسی ای 9 پرو (2018) ؛ اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه!

سامسونگ گلکسی ای 9 پرو مدل 2018 به زودی عرضه خواهد شد. با اینکه این دستگاه یک میان‌رده از سامسونگ است، اما باید منتظر یک ویژگی منحصر به فرد در آن باشیم. گلکسی A9 Pro جدید احتمالا با 4 سنسور دوربین اصلی خودنمایی خواهد کرد.

در حالی که هنوز هیچ تصویری از سامسونگ گلکسی A9 پرو 2018 منتشر نشده است، اما آخرین اطلاعات منتشر شده، برخی از جزئیات مربوط به طراحی آن را آشکار می‌کند. در مجموع به نظر می‌رسد که این مدل جدید شبیه به گوشی‌های Galaxy A9 Star و (Galaxy A7 (2018 باشد که به تازگی خبرهایی درباره آنها به بیرون درز کرده است.

این به معنای آن است که دوربین اصلی هر سه مدل در پنل پشتی، با چینش عمودی سنسورها و در گوشه‌ی بالایی آن جانمایی شده است، اما با اینحال یک تفاوت اساسی در بین این مدل‌ها وجود دارد.

گلکسی ای 9 پرو 2018 ؛ میان‌رده جدید سامسونگ با دوربین چهارگانه

گلکسی ای 9 پرو برخلاف دو مدل دیگر که دارای دوربین دوگانه و سه گانه هستند، به یک دوربین با چهار سنسور مجهز است. این یعنی جدیدترین مدل سامسونگ، اولین گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه است. با اینکه phonearena به دوربین اصلی با 4 سنسور اشاره می‌کند، اما وب‌سایت bgr بمعتقد است که این گوشی جدید در کل چهار سنسور دوربین -دو سنسور برای دوربین سلفی و دو سنسور برای دوربین اصلی- در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

یک سنسور اثر انگشت مربعی شکل در وسط پنل پشتی که از شیشه ساخته شده، قرار گرفته و گوشه‌های قاب نیز برای راحتی بیشتر در دست کاربر، با انحنای اندکی طراحی شده است. علاوه بر این جزئیات، کاربران باید منتظر یک دکمه اختصاصی برای دستیار مجازی بیکسبی باشند.

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی ای 9 پرو مدل 2018 جک هدفون 3.5 میلی‌متری را برای خود حفظ کرده، 4 گیگابایت رم داشته باشد و البته مغز پردازشی آن را نیز اسنپدراگون 710 تشکیل دهد. اسنپدراگون 710 چیپستی است که توسط کوالکام طراحی شده که فضای بین پرچمداران و میان‌رده‌ها را پر خواهد کرد.

احتمالا فروش گلکسی A9 پرو 2018 مدت کوتاهی بعد از رونمایی 11 اکتبر (19 مهرماه) انجام خواهد شد، مراسمی که هنوز مشخص نیست که غول تکنولوژی کره‌ای چه محصولی را برای رونمایی در آن روز انتخاب کرده است. البته برخی منابع معتقدند که این تاریخ همان روز معرفی گلکسی ای 9 پرو مدل 2018 خواهد بود.

اطلاعات بیشتری درباره قیمت گلکسی ای 9 پرو جدید وجود ندارد. این دستگاه در سه گزینه رنگی مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر