;
coinex

افتتاح اولین فروشگاه شیائومی در ترکیه ؛ عرضه جدیدترین محصولات

اولین فروشگاه شیائومی در ترکیه افتتاح شد. این کمپانی قصد دارد جدیدترین محصولات خود را در این فروشگاه به مشتریان خود ارائه کند.

به گزارش تکراتو، کمپانی شیائومی در این سال‌ها همواره در تلاش بوده تا روند رو به رشد خودش را حفظ کند. البته این کمپانی فروشگاه‌های محدودی در جهان دارد ولی قصد دارد حضور خود در جهان را تقویت کند.

افتتاح اولین فروشگاه شیائومی در ترکیه

این شرکت برنامه‌هایی برای حضور جهانی دارد و پس از ایجاد پایگاه در فیلیپین، مجارستان و اتریش، حالا اولین فروشگاهش را در ترکیه افتتاح کرده است. فروشگاه شیائومی در مرکز خرید وادی استانبول واقع شده است.

خبر افتتاح این فروشگاه جمعیت عظیمی را به مرکز خرید کشاند، چون شیائومی اعلام کرد که هدایایی نظیر کارت اعتباری خرید، پاور بانک، مچ بند  Mi Band 2، تی شرت و موارد دیگر را برای خریداران و بازدید کنندگان در نظر گرفته است.

در اولین فروشگاه شیائومی در ترکیه ، جدیدترین محصولات این شرکت نظیر می بند 3، می 8 و می A2 عرضه می‌شود. جدا از محصولات تکنولوژی، شیائومی لوازم خانگی متنوعی هم دارد که در این فروشگاه موجودند و از جمله می‌توان به جاروبرقی، پلوپز، تلویزیون و ابزارهای امنیتی خانگی اشاره کرد.

قرار است به زودی لپ تاپ‌های شیائومی نیز به این مجموعه اضافه شوند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر