;
coinex

پیشنهاد جای پارک به کاربران در حین حرکت توسط گوگل مپس

گوگل مپس به کاربران پیشنهاد جای پارک می‌دهد. این عمل در زمان مسیریابی و وقتی که کاربر به مقصد خود نزدیک‌تر می‌شود، انجام می‌گیرد.

به گزارش تکراتو، گوگل مپس قابلیتی جدید ارائه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانند در زمان حرکت جای پارک پیدا کنند. گوگل اعلام کرده که این ویژگی به صورت کامل ارائه شده اما فعلا همه به آن دسترسی ندارند و به احتمال زیاد این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد.

پیشنهاد جای پارک به کاربران

پیشنهاد جای پارک به شکل یک پیام پاپ آپ و زمانی که تقریبا نصف مسیر طی شده باشد، ظاهر می‌گردد. البته می‌توان مانند پیام‌های مسیریاب ویز، آن‌ها را نادیده گرفت و به مسیر خود ادامه داد.

در صورتی که کاربر پیشنهاد جای پارک را قبول کند، اپلیکیشن مسیریابی به سمت مقصد تغییر کرده و کاربر به سوی محل پارک راهنمایی می‌شود. نکته عالی اینکه گوگل مپس می‌تواند به شما بگوید که از محل پارک تا رسیدن به مقصد، چند دقیقه باید پیاده‌روی کنید.

برای فعالسازی یا غیر فعال کردن این قابلیت فعلا هیچ گزینه‌ای به تنظیمات اپلیکیشن اضافه نشده است.

لازم به ذکر است که کاربران آمریکایی، گزینه‌ای به نام find parking در اختیار دارند که در 25 ایالت آمریکا پارکینگ‌های عمومی و گاراژهای اطراف را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر