;
coinex

Incognito mode گوگل کروم به صورت آزمایشی به Private Mode تغییر می‌کند

قرار است Incognito mode گوگل کروم به Private Mode  تغییر کند. البته این تغییر به صورت محدود و آزمایشی انجام خواهد شد.

به گزارش تکراتو، برخی از کاربران گوگل کروم گزارش‌ کرده‌اند که در جدیدترین نسخه‌ی گوگل کروم، حالت ناشناس یا Incognito Mode برای آنها حذف شده و به‌جای آن، حالت خصوصی یا Private Mode با همان کارایی قرار گرفته است.

تغییر Incognito mode گوگل کروم

تغییر Incognito mode گوگل کروم به‌صورت آزمایشی توسط گوگل انجام می‌شود و به‌نظر می‌رسد که تنها تعداد محدودی از کاربران می‌توانند این تغییر را مشاهده کنند. اگر گوگل در نسخه‌ی نهایی و غیرآزمایشی، تصمیم بگیرد حالت ناشناس را حذف کند و از حالت Private استفاده کند، تنظیمات مرورگر گوگل کروم به سایر مرورگرها از این زاویه شباهت پیدا خواهد کرد.

این تغییر در اختیار تمام کاربران قرار ندارد و به‌نظر می‌رسد گوگل به‌صورت آزمایشی و تستی و البته به‌صورت محدود در حال تست این ویژگی است. لذا همه‌ی کاربران نمی‌توانند تغییر جدید را مشاهده کنند.

سایر مرورگرهای شرکت‌های رقیب دارای گزینه‌ی حالت خصوصی هستند، اگر گوگل نیز این تغییر نام را نهایی کند، به سایر مروگرها از این لحاظ شباهت پیدا خواهد کرد. اپل سافاری دارای حالت Private Window، موزیلا فایرفاکس دارای حالت Private Browsing  و مایکروسافت اج دارای حالت InPrivate است.

در صفحه‌ی پشتیبانی  Google Chrome، از عبارت حالت خصوصی بیشتر از کلمه‌ی حالت ناشناس استفاده شده است. حتی عنوان صفحه‌ی پشتیبانی نیز جالب توجه است. در عنوان صفحه Browse in private نیز از کلمه‌ی private استفاده شده است.

آیا این تغییر برای شما هم ایجاد شده است یا شما به همان Incognito mode گوگل کروم دسترسی دارید؟

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  ANDROIDAUTHORITY

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر