;
coinex

حدود 75 درصد از درآمد کل صنعت موسیقی به سرویس‌های استریم اختصاص دارد

75 درصد از درآمد کل صنعت موسیقی به سرویس‌های استریم اختصاص دارد. اتحادیه صنعت موسیقی آمریکا گزارشی درباره میزان رشد صنعت موسیقی ارائه کرده است.

به گزارش تکراتو، گزارشی در مورد میزان رشد صنعت موسیقی در سال 2018 ارائه شده که البته چندان غافلگیرکننده نیست و هنوز جهان تمایلی به خرید آثار موسیقیایی ندارد. در واقع مشخص شده که سرویس‌های استریم موسیقی درآمد بیشتری از مجموع درآمد سی دی‌های فیزیکی، دانلودهای دیجیتالی و قراردادهای فروش لایسنس دارند.

بررسی درآمد کل صنعت موسیقی

در گزارش بررسی درآمد کل صنعت موسیقی ، اسپاتیفای، تیدال و برنامه‌های رادیویی و سرویس‌های استریم ویدیویی مانند VEVO هم لحاظ شده‌اند. این دسته بندی گسترده تا سال 2018 درآمدی معادل 3.4 میلیارد دلار داشته و مجموعاً 75 درصد از درآمد کل صنعت ضبط موسیقی را به خود اختصاص داده است.

درآمد حاصل از دانلود دیجیتالی و خریدهای فیزیکی طی سال 2018 به ترتیب با کاهش 27 و 41 درصدی همراه بوده و ترند نزولی این محصولات که از زمان ظهور اشتراک گذاری آنلاین موسیقی آغاز شد ادامه دارد.

فروش صفحه های گرامافون (که امروزه به آنها واینیل گفته می شود) به رسم چند سال اخیر با رشد همراه بوده است؛ اما نه به مقدار لازم، زیرا نجات دهنده آمار فروش فرم‌های سنتی‌تر موسیقی ضبط شده باشد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر