;
coinex

اضافه شدن صدای سه بعدی به هدست‌های واقعیت افزوده

شرکت سنهایزر قصد دارد وارد صنعت واقعیت افزوده شود. این شرکت قرار است صدای سه بعدی را به هدست‌های واقعیت افزوده اضافه کند.

به گزارش تکراتو، شرکت سنهایزر که یکی از معروفترین تولیدکنندگان تجهیزات صوتی کیفیت بالا است قصد دارد صدای سه بعدی را به هدست‌های واقعیت افزوده اضافه کند. این کمپانی آلمانی با شرکت مجیک لیپ همکاری می‌کند.

صدای سه بعدی در هدست‌های واقعیت افزوده

مجیک لیپ و سنهایزر تصمیم دارند تا ابتدا از علمکرد صحیح سیستم‌های صوتی تعبیه شده در هدست‌ها مطمئن شود و سپس بهترین کیفیت صدای سه بعدی را برای کاربران خود به ارمغان آورند.

کمپانی سنهایزر مدعی شده طی کنفرانس LEAP که قرار است ماه آینده توسط مجیک لیپ در شهر لس آنجلس برگزار گردد، خبر‌های بیشتری در این زمینه ارائه کند.

در حال حاضر صاحبان هدست‌های مجیک لیپ به دو روش قادرند که صدای سه بعدی ارائه شده را بشنوند:

  • بلندگوهای تعبیه شده در هدست
  • اضافه کردن هدفون دیگری به جک ۳.۵ میلیمتری آن

البته پس از سال‌ها، ماه گذشته هدست گران‌قیمت مجیک لیپ بالاخره عرضه شد و توسعه‌دهندگان می‌توانند نسبت به خرید نسخه One Creator اقدام کنند.

نکته قابل توجه در مورد این هدست، قیمت ۲۲۹۵ دلاری آن است که البته هر کسی قادر به دریافت این دستگاه نیست و فقط ساکنین شش ایالت بزرگ آمریکا می‌توانند با ارسال رایگان، هدست خود را تحویل بگیرند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر