;
coinex

گوشی گلکسی A7 سامسونگ با دوربین سه گانه رونمایی شد

شرکت سامسونگ از عضو جدید خانواده گلکسی خود به نام گلکسی A7 رو نمایی کرد. این گوشی جدید علاوه بر طراحی زیبا و انواع قابلیت های موردنیاز در زندگی روزمره کاربران، اولین محصول سامسونگ با دوربین سه‌گانه اصلی است. به این ترتیب گوشی گلکسی A7 سامسونگ برترین گوشی برای هر نوع سبک زندگی شما خواهد بود.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت: «سامسونگ متعهد است تا برای همه کاربران انواع دستگاه های گلکسی خود، بدون توجه به آنکه چه زندگی دارند و در کجای جهانی ساکن هستند، جدیدترین نوآوری ها را عرضه کند. به همین دلیل خوشحالیم که می توانیم با معرفی گلکسی A7 قابلیت های نوآورانه و جدیدی را در سری A خود اضافه کنیم. این گوشی دستگاهی قدرتمند و در عین حال کاربردی است که زندگی هرروزتان را راحت و فوق العاده می کند».

گوشی گلکسی A7 سامسونگ

با دوربین سه گانه و قدرتمند گلکسی A7 لحظه لحظه خود را ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید:

  • لنز فوق باز (Ultra Wide) با زاویه دید 120 درجه با دقت 8 مگاپیکسل در گوشی گلکسی A7، زاویه دیدی بسیار شبیه چشم انسان در اختیار شما قرار می دهد تا جهان را دقیقا به همان شکلی که می بینید ثبت کنید در گرفتن عکس های زاویه باز هیچ محدودیتی نخواهید داشت.
  • لنز عمق (Depth) این گوشی با دقت 24 مگاپیکسل گوشی گلکسی A7 هم قابلیت Live Focus را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید عمق عکس های خود را تنظیم کرده و با کنترل شدت افکت بوکه، عکس هایی فوق العاده بگیرید.
  • لنزهای 24 مگاپیکسلی این گوشی در شرایطی که نور محیط کم باشد، بصورت خودکار چهار پیکسل را با هم ترکیب کرده و با تشکیل یک پیکسل، امکان ورود نور بیشتر را فراهم می کنند. به این ترتیب شما می توانید در محیط های پرنور یا کم نور، عکس هایی فوق العاده بگیرید.
  • گوشی A7 همچنین مجهز به بهینه ساز تصویر (Scene Optimizer) هوشمند سامسونگ است که سوژه های عکس شما را دسته بندی کرده و رنگ، کنتراست و روشنایی را با هم تنظیم کرده و بصورت آنی کیفیت عکس شما را بهینه می کند.

با جدیدترین عضو خانواده گلکسی سامسونگ می توانید در هر زمانی از روز سلفی هایی شفاف و واضح بگیرید و حالا با توجه به دقت 24 مگاپیکسلی دوربین سلفی که البته مجهز به یک فلاش LED قابل تنظیم هم شده است، دیگر لازم نیست برای سلفی گرفتن دنبال محیط های پرنور باشید. قابلیت Selfie Focus این گوشی به شما امکان می  دهد افکت بوکه را حتی به عکس های سلفی خودتان هم اضافه کنید و از طرف دیگر حالت Pro Lighting هم باعث می شود نورپردازی سلفی هایتان دقیقا شبیه استودیوهای حرفه ای عکاسی شود. از سوی دیگر ایموجی های واقعیت افزوده یا AR Emoji این گوشی در کنار فیلترهای تغییردهنده عکس به شما امکان می دهد تا تصویر نهایی را کاملا متناسب با سلیقه خودتان ثبت کنید.

صفحه نمایش

گوشی گلکسی A7 سامسونگ دارای صفحه نمایش سوپرآمولد (Super AMOLED) 6 اینچی است که امکان تجربه جهان را به شکلی بی نظیر به شما می دهد. و البته نمایشگر منحصربفرد بی مرز سامسونگ (Infinity Display) به شما امکان می دهد تصویری بدون نقص و کاملا فراگیر در اختیار داشته باشید. جدیدترین محصول سامسونگ همچنین از فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos پشتیبانی می کند که با ایجاد صدایی سیال در همه جهات، سرگرمی هایتان را زنده می کند.

گوشی گلکسی A7 سامسونگ با دوربین سه گانه رونمایی شد

رنگ بندی

گوشی گلکسی A7 سامسونگ از نظر زیبایی هم چیزی کم ندارد. این گوشی دارای بدنه ای زیبا با روکش شیشه ای است که برای راحتی بیشتر کاربر، حسگر اثر انگشت آن هم بشکلی منحصربفرد در کناره ها قرا داده شده است. این طراحی هم زیبا و هم بسیار کاربردی و راحت است. گوشی گلکسی A7 در چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و صورتی عرضه خواهد شد تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن، سلیقه شخصی تان را با گوشی‌تان نشان دهید.

عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ با هدف راحت تر کردن زندگی شما طراحی شده و در همین راستا مجهز به بیکسبی، سامسونگ‌ پی و سامسونگ هلث شده است.

قیمت و زمان عرضه

گوشی گلکسی A7 سامسونگ ماه اکتبر سال 2018 و با قیمتی در حدود 350 یورو (در حدود 6 میلیون تومان با یورو 17.000 تومانی فعلی)

بیشتر بخوانید:

گالری تصاویر

مشخصات گوشی گلکسی A7 سامسونگ :

نمایشگر سوپرآمولد FHD با سایز 6 اینچ
رزولوشن 1080×2220 پیکسل
چگالی تصویر 441 ppi
ابعاد 159.8×76.8×7.5 میلیمتر
وزن 168 گرم
سیستم عامل اندروید 8.0
پردازنده 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتز
حافظه 4 گیگابایت RAM ، 64 گیگابایت حافظه داخلی + حافظه جانبی (تا 512 گیگابایت)

4 گیگابایت RAM ، 128 حافظه داخلی

6 گیگابایت RAM ، 128 حافظه داخلی

باتری 3300 میلی آمپر
شبکه LTE Cat.6, 2CA
اتصالات Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80, Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-B, NFC(optional*), Location (GPS, Glonass, BeiDou**)
پرداخت NFC
سنسورها شتاب سنج، سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB
صدا MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
ویدیو MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM
دوربین (سلفی) 24 مگاپیکسل f/2.0 با HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080 با 30 فریم در ثانیه
دوربین اصلی سه گانه ؛ 24 مگاپیکسل f/1.7 و 8 مگاپیکسل f/2.4 اولتراواید 13 میلیمتری، 5 مگاپیکسل f/2.2 با سنسور عمق

 

منبع: سامسونگ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر