;
coinex

مشخصات گلکسی A9 پرو 2018 در کنار جزئیاتی از دوربین چهارگانه آن منتشر شد

مشخصات گلکسی A9 پرو 2018 در کنار برخی از جزئیات مربوط به دوربین آن منتشر شد. گفته می‌شود که این دستگاه جدید دارای یک دوربین چهارگانه است، یعنی در پنل پشتی آن شاهد 4 سنسور برای دوربین خواهید بود.

سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی A7 خود را با دوربین سه گانه معرفی کرد. این دستگاه اولین گوشی سامسونگ است که با سه سنسور برای دوربین اصلی معرفی می‌شود، اما این پایان کار نیست. غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد تا کمتر از سه هفته دیگر گوشی Galaxy A9 Pro مدل 2018 خود را معرفی کند، گوشی هوشمندی که به احتمال بسیار زیاد به دوربین چهارگانه مجهز است.

مشخصات گلکسی A9 پرو 2018

با توجه به جزئیات منتشر شده درباره مشخصات گلکسی A9 پرو 2018 می‌توان گفت که کاربران با یک فبلت بزرگ 6.28 اینچی روبرو خواهند بود، یک نمایشگر آمولد فول اچ‌دی که در زیر آن پردازنده اسنپدراگون 710 جای گرفته است.

این دستگاه احتمالا به 4 یا 6 گیگابایت رم مجهز بوده و احتمالا در دو نسخه با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. یک باتری 3720 میلی‌آمپر ساعت وظیفه دارد تا نیروی لازم برای کارهای روزانه را فراهم کند و اندروید 8.1 اوریو مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

دوربین چهارگانه

اما مهمترین نکته درباره مشخصات گلکسی A9 پرو 2018 مربوط به بخش دوربین است. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی، این دستگاه را به اولین گوشی با چهار سنسور دوربین تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی به کدام مدل تعلق دارد

یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسل با زاویه بسیار گسترده که میدان دیدی با زاویه 120 درجه فراهم می‌کند و دو سنسور 10 و 5 مگاپیکسل برای بزرگنمایی، ترکیب دوربین چهارگانه این دستگاه را شامل می‌شود. دوربین سلفی نیز به گفته برخی منابع، یک سنسور 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

طراحی گلکسی ای 9 پرو 2018 همان طور که در رندر ارائه شده دیده می‌شود، چیزی شبیه به طراحی گلکسی A7 است، البته با وجود یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی آن. با این حال طراحی رندر ارائه شده هنوز بر اساس شایعات است و بنابراین باید برای دیدن ظاهر نهایی این دستگاه تا روز رونمایی از آن صبر کرد. پس همچنان منتظر باشید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

پیشنهاد سردبیر:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر