;
coinex

تایپ راحت در فضای مجازی با یک صفحه کلید پوشیدنی (Tap Strap)

با این صفحه کلید پوشیدنی می‌توانید به راحتی در فضای مجازی تایپ کنید. این صفحه کلید تجربه‌ای متفاوت از تایپ کردن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش تکراتو، سال گذشته کمپانی Tap Systems  از یک صفحه کلید پوشیدنی خاص رونمایی کرد که در واقع پنج حلقه‌ی متصل به هم داشت و از نرم افزاری به خصوص و بلوتوث پشتیبانی می‌کرد. این کمپانی اکنون اعلام کرده که گجت Tap Strap با سیستم عامل ویندوز هولوگرافیک مایکروسافت، هدست های آکیلس ریفت و  HTC Vive  سازگاری دارد.

کار راحت با یک صفحه کلید پوشیدنی

کاربران می‌توانند با استفاده از این صفحه کلید پوشیدنی در فضای مجازی تایپ کنند. این صفحه کلید چیزی شبیه به یک پنجه بوکس لاستیکی است که با در دست کردن آن می‌توان در موبایل یا رایانه خود به تایپ مشغول شد.

صفحه کلید پوشیدنی

کاربر می‌تواند با استفاده از این گجت و قرار دادن دست خود روی سطحی صاف یا حداقل تصور کردن آن در هر لحظه، روی یک صفحه کلید خیالی تایپ کند. حال سازگار شدن این گجت با هدست‌های واقعیت مجازی، این وسیله را به کاربردی‌ترین ابزار موجود تبدیل کرده است.

سنسورهای تعبیه شده در این صفحه کلید پوشیدنی ، قادرند حرکات انگشتان کاربر را به حروف و کلمات ترجمه کنند. در مجموع برای یک دست ۳۱ نوع تپ کردن مختلف وجود دارد.

این ابزارِ تایپ یک دستی، به همراه یک سیستم کارآمد پیش بینی کلمات و اصلاح غلط‌های املائی، سرعت بسیار بالایی را در نوشتن فراهم می‌کند. علاوه بر این در همه حال یک دست آزاد برای انجام کارهای دیگر وجود دارد.

صفحه کلید پوشیدنیTap Strap  قیمتی حدود ۱۷۹ دلار دارد و می‌توان از آن به همراه هدست‌های کیلس ریفت،  HTC Vive  و ویندوز MR VR استفاده کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: venturebeat

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر