;
coinex

سازگاری اسکایپ با الکسا ؛ استفاده از اسکایپ با دستورات صوتی

سازگاری اسکایپ با الکسا باعث می‌شود از این پس کاربران بتوانند از طریق فرامین و دستورات صوتی از اسکایپ استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت خبر از سازگاری اسکایپ با الکسا تا قبل از پایان سال جاری میلادی داده است. نرم افزار اسکایپ با دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون سازگار می‌شود.

سازگاری اسکایپ با الکسا

مایکروسافت و آمازون هم اکنون در حال همکاری با هم برای سازگار کردن اسکایپ و الکسا هستند. از طریق سازگاری اسکایپ با الکسا کاربران می‌توانند با صدور فرامین صوتی از اسکایپ استفاده کنند. به عنوان مثال با بیان جمله‌ی الکسا، با اسکایپ به مادرم زنگ بزن، می‌توانید با مادر خود ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید.

این دو کمپانی پیش از این کورتانا و الکسا را با هم هماهنگ کرده بودند تا این دو دستیار صوتی هوشمند یکپارچه شده و قادر به تبادل اطلاعات با یکدیگر باشند که البته در این مورد مشکلاتی وجود داشت. اما سازگاری اسکایپ و الکسا به معنای دسترسی صوتی به تمامی خدمات اسکایپ است.

نسخه‌های جدید اسکایپ با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارند و بر روی سیستم عامل‌های همراه اندروید و آی او اس هم قابل نصب هستند. مایکروسافت قصد دارد در آینده اسکایپ را با تلویزیون‌های هوشمند نیز سازگار کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: zdnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر