;
coinex

سرویس موسیقی آنلاین Shazam از آن اپل شد

اپل بالاخره سرویس موسیقی آنلاین Shazam  را خرید. اپل با پرداخت 400 میلیون دلار، صاحب این سرویس موسیقی آنلاین محبوب شد.

به گزارش تکراتو، اپل پس از خرید سرویس موسیقی آنلاین Shazam  اعلام کرد که به حذف تبلیغات درون برنامه خواهد پرداخت. این سرویس موسیقی در بین کاربران بسیار محبوب است و 150 میلوین کاربر فعال دارد.

سرویس موسیقی آنلاین Shazam

سرویس موسیقی آنلاین شَزَم به کاربران اجازه می‌دهد که موسیقی در حال پخش را شناسایی کرده و آن را به فهرست پخش خود اضافه کنند. این کار با ضبط بخشی از آهنگ توسط نرم افزار و جست و جوی آن در دیتابیس Shazam صورت می‌گیرد.

سرویس موسیقی شَزَم یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های موبایل است که تاکنون بیش از یک میلیارد بار دانلود شده و ماهانه 150 میلیون کاربر فعال دارد. کاربران این برنامه روزانه 20 میلیون قطعه موسیقی را جست و جو می‌کنند.

البته سرویس موسیقی آنلاین Shazam با وجود محبوبیت بالا، نتوانسته مانند سایر اپلیکیشن‌های پرطرفدار از کاربران خود کسب درآمد کند و به همین دلیل اپل با خرید آن، به دنبال افزایش کاربران سرویس درآمدزای خود یعنی Apple Music است.

با یکپارچه شدن Shazam و سرویس موسیقی اپل، حالا پس از شناسایی موزیک توسط شَزَم، دو گزینه جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که یکی پخش آهنگ در Apple Music  و دیگری خرید آن از سرویس اپل است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Fortune

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر