;
coinex

برگزاری سید استارز ۲۰۱۸ ؛ توسعه کسب‌وکار دیجیتال و اشتغال‌زایی

رویداد جهانی سید استارز ۲۰۱۸ توسط شتابدهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. امسال ایرانسل حامی این رویداد جهانی خواهد بود.

به گزارش تکراتو، رویداد سید استارز ۲۰۱۸ به حمایت ایرانسل و به میزبانی شهرهای اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود. ایرانسل هدف خود  از این حمایت را، کمک به توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و اشتغال‌زایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعلام کرده است.

برگزاری رویداد جهانی سید استارز ۲۰۱۸

سید استارز مسابقه‌ای جهانی است که هدف آن رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت شرکت‌ها است. بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازارهای در حال توسعه نیز مشخص خواهند شد. استارتاپ‌هایی که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را به بازار جهانی عرضه کنند، موفق خواهند بود.

سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو را با هدف حمایت از کسب‌وکارهای منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها شناسایی و کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور را نیز پیدا می‌کند. امسال در بیش از ۷۰ کشور جهان این رویداد برگزار می‌گردد تا بهترین استارتاپ‌ها شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان داده شود.

برگزاری سید استارز ۲۰۱۸ در ایران

اولین رویداد سیداستارز ۹۷ در ایران، روز ۱۵ مهر در شهر اصفهان برگزار می‌شود و از میان تمامی استارتاپ‌های شرکت‌کننده، ۱۰ تیم به انتخاب سیداستارز برای ارائه به روی صحنه دعوت می‌شوند. در روز ۱۷ مهر نیز استارتاپ‌های شیرازی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در ادامه، روز ۲۰ مهرماه تیم برتر رویداد اصفهان و تیم برتر رویداد شیراز همراه با هشت تا ۱۰ تیم برتر تهران در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه می‌کنند.

برنده رویداد سیداستارز ایران با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی در سوئیس اعزام می‌شود تا برای به دست آوردن جایزه‌های میلیون دلاری رقابت کند.

استارتاپ‌هایی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از دو سال از آغاز فعالیت‌ آنها گذشته باشد. برای ثبت‌نام در سیداستارز، می‌توانید از seedstars.ir در یکی از سه شهر تهران، اصفهان یا شیراز استفاده کنید.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر