;
coinex

بهترین فیلم های اکشن 2024 ؛ معرفی 14 عنوان جدید و جذاب

فیلم های اکشن همیشه طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل هر ساله عناوین زیادی در این ژانر ساخته می‌شوند. اما بهترین فیلم های اکشن 2024 کدامند؟

هر سال فیلم‌های زیادی در ژانر اکشن تولید می‌شود که برخی از آن‌ها بسیار موفق و شایسته تقدیر هستند و برخی دیگر به شکست‌هایی تجاری منجر می‌شوند. با این وجود این ژانر به دلیل شمار زیاد طرفدارانی که دارد همیشه پررونق و پویا به کار خود ادامه می‌دهد.

با این اوصاف در سال جدید میلادی هم باید منتظر بهترین فیلم های اکشن در سال 2024 باشیم و به نظر می‌رسد که لیست خوبی از فیلم 2024 اکشن در انتظار ما باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های اکشن 2024

در ادامه به بهترین فیلم های اکشن 2024 می‌پردازیم. انتظار می‌رود که در سال جدید علاوه بر دنباله چندین مجموعه و فیلم اکشن محبوب، عناوین جدید و بسیار جذاب دیگری هم در دست کار باشد.

از طرفی طبق معمول چندین اثر اکشن خوب در دنیای مارول در دست کار است که آن‌ها هم طرفداران پرشمار و خاص خود را دارند. با این اوصاف در معرفی بهترین فیلم های مورد انتظار اکشن 2024 با ما باشید.

زنبوردار (The Beekeeper)

بهترین فیلم های اکشن 2024
بهترین فیلم های اکشن 2024
  • تاریخ انتشار: 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)
  • کارگردان: دیوید آیر
  • بازیگران: جیسون استاتهام، جاش هاچرسون،‌ بابی نادری، منی درایور، جرمی آیرن

زنبوردار که از مورد انتظارترین فیلم های 2024 بود، بالاخره در ماه ژانویه اکران شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. جیسون استاتهام در این فیلم نقش زنبوردار معروف، آدام کلی را بازی می‌کند. او یک قاتل حرفه‌ای بازنشسته است که برای یک سازمان سری کار می‌کند. وقتی صاحبخانه‌اش، دارایی خود را در یک کلاهبرداری آنلاین از دست می‌دهد، آدام دست به کار می‌شود تا پس‌انداز او را برگرداند. اما این آغاز ماجراهای هیجان‌انگیز است.

زنبوردار که امتیاز 6.4 از 10 را در IMDB دریافت کرده، از بهترین فیلم های اکشن 2024 به حساب می‌آید و توجه شما را به صحنه‌های جذابش جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2024

بهترین انیمیشن های 2024

تلماسه: بخش دوم (Dune: Part Two)

جدیدترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402)
  • کارگردان: دنی ویلنوو
  • بازیگران: تیموتی شالامی، زندایا، ربکا فرگوسن

تلماسه: بخش دوم از جدیدترین فیلم های اکشن 2024 و دنباله‌ای بر فیلم Dune محصول سال 2021 است. قرار بود این فیلم در سال 2023 اکران شود، اما به‌دلیل اعتصاب بازیگران و پاره‌ای از مشکلات دیگر، اکران آن به تعویق افتاد.

در این فیلم شاهد هستیم که پال آتریدیس با فرمن‌ها متحد می‌شود تا بتواند از توطئه‌گرانی که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند، انتقام بگیرد. پارت دوم تلماسه که از برترین فیلم های اکشن 2024 است، امتیاز 8.7 از 10 را در IMDB دریافت کرده و جلوه‌های بصری جذابی دارد.

دوشیزه (Damsel)

فیلم های جدید 2024

  • تاریخ انتشار: 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402)
  • کارگردان: خوان کارلوس فرسنادیو
  • بازیگران: میلی بابی براون، ری وینستون، آنجلا باست

ستاره‌ی سریال محبوب Stranger Things در آخرین پروژه‌ی خود در نتفلیکس، نقش یک دوشیزه وظیفه‌شناس را بازی می‌کند که موافقت کرده با یک شاهزاده ازدواج کند. اما متوجه می‌شود که خانواده سلطنتی او را به‌عنوان قربانی برای بازپرداخت بدهی قدیمی به خدمت گرفته‌اند.

این فیلم که جلوه‌های بصری و هنری جذابی دارد، امتیاز 6.1 از 10 را در IMDB دریافت کرده و از بهترین فیلم های سینمایی اکشن ۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2024

بهترین فیلم های مارول 2024

مرد ساده‌لوح (The Fall Guy)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1403)
  • کارگردان: دیوید لیچ
  • بازیگران: رایان گاسلینگ، امیلی بلانت

در سالیان اخیر دیوید لیچ با ساخت مجموعه معروف جان ویک به عنوان یک کارگردان موفق ژانر اکشن شناخته شده و حالا برای سال 2024 قرار است که فیلم جدیدی در این ژانر بسازد. به نظر می‌رسد داستان این فیلم بسیار شبیه به تجارب قبلی او باشد؛ پس شاید با یکی از با بهترین فیلم اکشن 2024 رزمی مواجه باشیم.

واقعیت این است که دیوید لیچ کار خود را به عنوان بدلکار در سینما آغاز کرد و سپس به کارگردان تبدیل شد. حالا هم او در مرد ساده لوح که گفته می‌شود یکی از بهترین فیلم های سینمایی اکشن 2024 به شمار می‌رود، قرار است داستانی بر پایه یک برنامه تلویزیونی از دهه 1980 را به تصویر بکشد.

ماجرا درباره بدلکاری است که یک جایزه مهم را می‌برد و از آن به بعد تجارب جالبی دارد. رایان گاسلینگ در این فیلم به عنوان نقش اصلی ظاهر می‌شود. نام قابل توجه دیگر در ترکیب بازیگران، امیلی بلانت است. به هر روی به نظر می‌رسد و اینطور انتظار می‌رود که مرد ساده لوح یکی از پرکشش‌ترین و جذابترین فیلم های سینمایی اکشن 2024 باشد.

گلادیاتور 2 (Gladiator 2)

بهترین فیلم های اکشن 2024
فیلم های سینمایی اکشن 2024
  • تاریخ انتشار: 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403)
  • کارگردان: ریدلی اسکات
  • بازیگران: پل مسکال، دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال و کانی نیلسن

همه می‌دانیم که فیلم گلادیاتور ریدلی اسکات که در سال 2000 اکران شد، با بازی راسل کرو و واکین فینیکس یک فیلم سینمایی اکشن و تاریخی بسیار موفق بود و هنوز هم به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ سینما قلمداد می‌شود. حالا یکی از موردانتظارترین و بهترین فیلم های اکشن 2024 برای سینمادوستان، قسمت دوم این فیلم است که در سال میلادی جدید پخش می‌شود و جزء بهترین فیلم های 2024 هم هست.

البته در سالیان گذشته، با درخشش ژانر ابرقهرمانی و ترسناک، تا حدی اکشن تاریخی به محاق رفته و کمتر مورد توجه و استقبال پیشین قرار گرفته است و همین مسئله نگرانی‌هایی درباره موفقیت گلادیاتور 2 پدید آورده است، اما این نکته شایان ذکر است که ریدلی اسکات در سال 2000 نیز گلادیاتور را در شرایط مشابهی ساخت و با همان فیلم ژانر تاریخی احیا شد، پس شاید او بتواند بار دیگر این کار را با تولید یکی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن در سال 2024 انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2024

بهترین انیمیشن های سریالی 2024

 ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord Of The Rings: The War Of Rohirrim)

فیلم اکشن 2024 رزمی
فیلم اکشن 2024 رزمی
  • تاریخ انتشار: 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403)
  • کارگردان: منجی کامیاما
  • بازیگران: برایان کاکس، میراندا اوتو و شان داولی

حالا حدود 20 سال از پایان پخش مجموعه ارباب حلقه‌ها، شاهکار پیتر جکسون با الهام از آثار تالکین می‌گذرد و همچنان آثاری با الهام از آن فضا ساخته می‌شوند. اگر مجموعه هابیت را که بر اساس کتب تالکین و توسط پیتر جکسون ساخته شد را کنار بگذاریم، در حال حاضر سریالی نیز از دنیای ارباب حلقه‌ها در حال ساخت و پخش است. البته که این سریال هرگز نتوانسته آنطور که شایسته است در نظر مخاطبان و منتقدان خوش بدرخشد. اما شاید جذابترین خبر در حال حاضر، ساخت فیلم جدیدی از دنیای ارباب حلقه‌ها باشد که انتظار می‌رود بتواند یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 باشد.

در ارباب حلقه‌ها: دو برج با امپراتوری روهان که مردمانی ماهر در سوارکاری داشت آشنا شدیم و در صحنه‌هایی شاهد نبرد جانانه ارتش روهان با نیروهای شر بودیم. حالا فیلم جدیدی از همین داستان در حال ساخت است که داستان آن به 183 سال قبل از رویدادهای ارباب حلقه‌ها باز می‌گردد و درباره یکی از پادشاهان افسانه‌ای روهان با شهرتی خاص است. انتظار می‌رود با توجه به فضایی که دنیای ارباب حلقه‌ها دارد با یک فیلم اکشن 2024  بسیار جذاب مواجه باشیم.

پسران بد 4 (Bad Boys 4)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار:‌ 5 ژوئن 2024 (16 خرداد 1403)
  • کارگردان: عادل العربی، بلال فلاح
  • بازیگران: ویل اسمیت، الکساندر لودویگ، ونسا هاجنز، ریا سیهورن

یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 قسمت چهارم پسران بد خواهد بود که بعد از موفقیت قسمت‌های قبلی در حال ساخت است. در شرایطی که نخستین بخش این مجموعه با حضور ویل اسمیت و مارتین لارنس به خلق یکی از بهترین فیلم‌های اکشن دهه نود میلادی منجر شد، بسیاری بعید می‌دانند ویل اسمیت و مارتین لارنس پا به سن گذاشته بتوانند موفقیت گذشته را تکرار کنند. با این وجود هالیوود تا زمان شکست کامل بیخیال ایده‌های قدیمی نمی‌شود.

در فیلم‌های قبلی معمولا بار اکشن فیلم بر دوش ویل اسمیت بوده و مارتین لارنس بیشتر مسئول بخش کمدی. با توجه به اینکه اسمیت هنوز آمادگی بدنی خوبی دارد و لارنس هم کمدین کارکشته‌ای است انتظار می‌رود فیلم در این دو بخش مشکلی نداشته باشد. با این اوصاف احتمالا با یکی از بهترین فیلم های 2024 اکشن مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کمدی 2024

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2024

فیوریوسا (Furiosa: A Mad Max Saga)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 24 مه 2024 (4 خرداد 1403)
  • کارگردان: جورج میلر
  • بازیگران: آنیا تیلور-جوی، کریس همسورث، تام برک، نیتن جونز

وقتی برای اولین بار مد مکس جاده خشم پخش شد کمتر کسی انتظار داشت این فیلم سینمایی اکشن به یکی از مهمترین آثار ژانر اکشن بدل شود. از آن زمان آثاری به تقلید از مد مکس ساخته شد اما هیچکس نتوانست موفقیت جورج میلر را تکرار کند. این دستاوردها طرفداران زیادی برای مجموعه مد مکس به دنبال داشت.

یکی از شخصیت‌های جذاب مد مکس که در آن زمان طرفداران زیادی پیدا کرد، زنی به نام فیوریوسا بود که شارلیز ترون نقش او را ایفا می‌کرد و به اندازه خود مد مکس برای مخاطبان جذاب بود.

حال ظاهرا جورح میلر قرار است سری به گذشته ظاهرا دردناک فیوریوسا بزند و روزهایی را به تصویر بکشد که فیوریوسا را به جنگاوری نترس بدل کرد که در برابر ارباب خود قد علم کرد. میلر برای اینکار آنا تیلور جوی را فراخوانده تا نقش جوانی‌های این شخصیت را بازی کند.

با این اوصاف باید گفت فیوریوسا یکی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن در سال 2024 خواهد بود که هم سکانس‌های اکشن جذابی خواهد داشت و هم حتی شاید بتواند زمینه‌ساز گسترش جهان مدمکس شود.

سرزمین‌های مرزی (Borderlands)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 9 اوت 2024 (19 مرداد 1403)
  • کارگردان: ایلای راث
  • بازیگران: جیمی لی کرتیس، جینا گرشون، کیت بلانشت، کوین هارت

ایلای راث با آثاری چون مهمانخانه و جهنم سبز به خوبی نام خود را به عنوان متخصص سکانس‌های ترسناک و دیوانه‌وار پر از خون و خونریزی مطرح کرد. فیلم‌هایی که پر از سکانس‌هایی با مثله کردن بدن افراد و زجرکش کردن آن‌ها بود. آن فیلم‌ها حالا برای برخی از سینمادوستان به فیلم‌های بسیار محبوبی بدل شده‌اند اما صادقانه هر مخاطبی طاقت تماشای‌شان را ندارد.

حال ایلای راث به دنیای جدیدی قدم گذاشته و در حال ساخت فیلمی است که داستان آن در فضا جریان دارد و اقتباسی از یک بازی ویدیویی محسوب می‌شود. فیلمی که می‌تواند یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 باشد.

نکته بد ماجرا که شاید سبب شود فیلم خیلی موفق نباشد اینکه اولا ساخت فیلم از بازی‌های ویدیویی کمتر موفقیت‌آمیز بوده و از طرف دیگر داستان مجموعه بازی سرزمین‌های مرزی هم آنقدر پرشاخ و برگ و جدی نبود که کمکی برای ایلای راث باشد.

البته راث شاید با نگاه خاص خود بتواند بهترین فیلم اکشن 2024 را بسازد چراکه بازیگران بسیار مطرحی نیز در این فیلم حاضر هستند و حضور این افراد نشان می‌دهد که فیلم ضمن وفاداری به اکشن مجموعه بازی‌ها احتمالا طنز خاصی هم خواهد داشت. در هر حال باید دید از فیلمی که کوین هارت را در کنار کیت بلانشت قرار می‌دهد چه چیزی حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دیزنی 2024

بهترین انیمه های شونن 2024

گودزیلا و کنگ: فرمانروایی جدید (Godzilla x Kong: The New Empire)

بهترین فیلم های اکشن 2024
فیلم اکشن آمریکایی
  • تاریخ انتشار: 25 شهریور 1403
  • کارگردان: آدام وینگارد
  • بازیگران: دن استیونز، ربکا هال، برایان تایری هنری، کایلی هاتل، فالا چن

مجموعه فیلم‌های گودزیلا همیشه برای سینمادوستان خاطره‌برانگیز و جذاب است. چه آن نسخه‌های کلاسیکی که در ژاپن ساخته شد و چه آن فیلم‌هایی که در آمریکا ما را با وجهه‌های دیگری از این موجود افسانه‌ای مواجه ساخت.

از طرف دیگر کینگ کنگ هم از آن دسته موجودات سینمایی محبوبی بوده که از زمان پخش نخستین فیلم این مجموعه به محبوبیت زیادی رسیده است.

چندی پیش هالیوودی‌ها تصمیم گرفتند در یک سناریو عجیب این دو غول را در برابر هم قرار دهند و نتیجه کار آنطور که انتظار می‌رفت خوب از آن درنیامد.

حال به نظر می‌رسد قسمت جدیدی از همین فیلم در راه است و در آن گودزیلا و کینگ کنگ با کنار گذاشتن اختلافات قرار است برای حذف دشمنی مشترک همکاری کنند. مشخص نیست نتیجه کار چه خواهد شد اما برخی می‌گویند با یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 مواجه خواهیم بود.

کریون شکارچی (Kraven The Hunter)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403)
  • کارگردان: جی سی چندور
  • بازیگران: آرون تیلور جانسون، راسل کرو، آریانا د بوسی

ابتدا قرار بود شخصیت کریون شکارچی در فیلمی از زیرمجموعه‌های جهان مرد عنکبوتی ظاهر شود و به گسترش این دنیا کمک کنید. این شخصیت ضدقهرمان هم در واقع یکی از دشمنان پرشمار مرد عنکبوتی بود. اما حالا به نظر می‌رسد کریون شکارچی خود در سینما به یک شخصیت جذاب و اصلی بدل شده و فیلم این شخصیت قرار است بهترین فیلم اکشن 2024 باشد.

هالیوودی‌ها در تمام سالیان گذشته به خوبی متوجه جذبه مرد عنکبوتی شده‌اند و به همین دلیل این شخصیت یکی از مهمترین شخصیت‌هایی است که برای آن فیلم‌ها و آثار مختلفی ساخته شده است. به نوعی باید گفت مرد عنکبوتی سرمایه‌گذاری مادام‌المعر کمپانی‌های صاحب امتیاز آن است.

در هر حال فیلم کریون شکارچی نیز به گسترش جهان مارول کمک می‌کند و یک شخصیت جدید را وارد ماجرا می‌کند. از طرفی احتمالا اکشن راضی‌کننده‌ای را شاهد خواهیم بود.

این فیلم حتی اگر یک دنباله مستقیم نباشد احتمالا به طرقی با دیگر آثار دنیای مارول پیوند خواهد خورد و با این اوصاف شاید شاهد یکی از بهترین فیلم های سینمایی اکشن 2024 باشیم. البته احتمالا تنها امیدواری همه طرفداران این است که این فیلم جنبه استقلال خود را حفظ کند و قرار نباشد برای فهم داستان آن مجبور باشیم به سریال‌ها و فیلم‌های متعددی سر بزنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های دیزنی 2024

بهترین فیلم های اکشن 2023

ونوم 3 (Venom 3)

بهترین فیلم های اکشن 2024
فیلم اکشن 2024 رزمی
  • تاریخ انتشار: 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403)
  • کارگردان: کلی مارسل
  • بازیگران: تام هاردی، جیوتول اجیفور، جونو تمپل

در بخش قبلی و معرفی کریون شکارچی گفتیم که مرد عنکبوتی سرمایه‌گذاری مادام‌العمر شرکت‌های صاحب امتیاز آن است و این هم یک دلیل دیگر!

ونوم 3 قرار است به عنوان دنباله دو قسمت موفق قبلی اکران شود و تام هاردی را برای بار سوم در نقش یکی از دشمنان مرد عنکبوتی و البته یکی از شرورهای نه‌چندان بدذات مارول خواهیم دید. با سابقه‌ای که از قسمت‌های قبلی سراغ داریم باید گفت اینبار هم با یک فیلم اکشن 2024 بسیار خوب طرفیم.

تام هاردی با ایفای نقش ونوم در سالیان اخیر اثبات کرده که بهترین گزینه برای او ایفای نقش همین ابرشرورها است و نه ابرقهرمان‌ها. او پیش از این و در شوالیه تاریکی برمی‌خیزد نولان نیز در نقش یک شخصیت شرور حاضر شد اما طنز ونوم بیش از آن نقش است و این مسئله سبب شده تا تام هاردی بیشتر خودش باشد، پس ونوم 3 از بهترین فیلم های اکشن 2024 خواهد بود.

با توجه به اینکه ونوم همیشه درگیر ماجراهای اکشن زیادی می‌شود باید انتظار داشت که این بار هم با یک فیلم سینمایی اکشن بسیار خوب طرف باشیم.

ال موئرتو (El Muerto)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 18 آبان 1403
  • کارگردان: جوناس کوآرون
  • بازیگران: بد بانی

یکی دیگر از کمیک‌بوک‌های پرطرفدار مارول در سال 2024 به فیلم بدل می‌شود مربوط به شخصیت ابرقهرمان و پرطرفدار ال موئرتو است که نخستین ابرقهرمان لاتین‌تبار این دنیا محسوب می‌شود. ال موئرتو قدرت خود را از ماسکی می‌گیرد که سینه به سینه به ارث رسیده و ظاهرا قدرت آن هم کم نیست به حدی که می‌تواند با برترین‌های مارول درگیر شود.

برخی در حال حاضر تردیدهایی درباره موفقیت این فیلم دارند. با این وجود تا زمان اکران فیلم ال موئرتو که برخی آن را یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 می‌دانند مشخص نمی‌شود که این اثر موفق خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

بهترین فیلم های کمدی جهان

ددپول 3 (Deadpool 3)

بهترین فیلم های اکشن 2024

  • تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1403
  • کارگردان: شان لوی
  • بازیگران: رایان رینولدز، لزلی اگامز، مورنا باکارین، هیو جکمن

یکی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن در سال 2024 فیلم ددپول 3 است که دنباله‌ای بر دو قسمت پیشین محسوب می‌شود. بسیاری می‌گویند ددپول یکی از جذابترین شخصیت‌های مارول بوده و الحق که ترکیب اکشن و کمدی آن در دنیای مارول محصول بی‌نظیری خلق کرده است.

این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2024 اصلا برای نوجوانان مناسب نخواهد بود و رده بندی سنی آن برای بزرگسالان است. شخصیت اصلی فیلم هم از آن دست ابرقهرمانان خیرخواه مردم که فقط به فکر کمک کردن است نیست.

این بار اما سازندگان ددپول به عنوان یک فیلم اکشن آمریکایی اینبار به سراغ یک شخصیت محبوب دیگر هم رفته‌اند و ولوورین بعد از لوگان بازگشته تا در کنار ددپول ظاهر شود و یک ماجراجویی جدید داشته باشد.

از نام فیلم مشخص است که ددپول همچنان شخصیت اصلی است و ماجرا حول محور او جریان دارد پس انتظار می رود داستان باز هم مانند آثار قبلی با طنزپردازی و صحنه‌های اکشن ددپول توامان باشد تا محوریت ولوورین.

همه این موارد نویدبخش یکی از بهترین فیلم های 2024 اکشن است که می‌تواند با حضور رایان رینولدز در نقش ددپول و هیو جکمن در نقش ولورین جذابیت زیادی داشته باشد.

سوالات متداول

بهترین فیلم های اکشن 2024 کدامند؟

فیوریوسا، قسمت جدید ماموریت غیرممکن، پسران بد 4 و ددپول 3 از جمله بهترین فیلم های مورد انتظار اکشن 2024 هستند. لیست کامل مورد انتظارترین فیلم های اکشن در سال 2024 را در طول این مقاله به شما معرفی کردیم.

بهترین فیلم های اکشن مارول در سال 2024 کدامند؟

فیلم‌های ونوم 3، کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی، مادام وب، ال موئرتو و کریون شکارچی از بهترین و جدیدترین فیلم های اکشن مارول در سال جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های اکشن 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    به نظر من که فیلم WENOM بهترین فیلم دنیاست باحال و هیجانی هس

    پاسخ

    فیلم های خوبی معرفی کردید خیلی ممنون ❤

    پاسخ

    از همه فیلم هایی که معرفی کردی بیشتر شون خوب هستن ولی به نظر من فیلم ماموریت غیرممکن از همه بهتر هستش با تششششکر.

    پاسخ