;
coinex

سامسونگ گلکسی پی 30 برای ورود به چین تاییدیه گرفت

سامسونگ گلکسی پی 30 (Samsung Galaxy P30) برای ورود به بازار چین آماده می‌شود. امروز تاییدیه آژانس رگولاتوری چین (TENAA) برای این گوشی هوشمند منتشر شد.

اگر چه لیست تنا معمولا مشخصات کاملی از یک گوشی هوشمند را ارائه نمی‌دهد، اما در هر صورت برخی از مشخصات سامسونگ گلکسی پی 30 توسط این سازمان تایید شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی پی 30

در لیست مشخصات گلکسی P30 به یک نمایشگر 5.99 اینچی LCD و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت اشاره شده است. تصاویری که از این دستگاه در اسناد تنا دیده می‌شود، وجود یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی را آشکار می‌کند.

پیش از این گفته می‌شد که شاید گلکسی پی 30 به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز باشد، اما به نظر می‌رسد که این فناوری در گوشی‌های سامسونگ، برای اولین بار با گلکسی S10 معرفی شود.

تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

در پنل پشت به جز حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه با چینش عمودی سنسورها نیز جلب توجه می‌کند و در پنل جلو نیز نمایشگر ساده‌ای بدون حضور ناچ دیده می‌شود.

سامسونگ گلکسی پی 30 برای رقابت با گوشی‌های رده پایین در بازار چین وارد این کشور خواهد شد و با توجه به انتشار تاییدیه تنا می‌توان انتظار داشت که به زودی نیز عرضه شود، اما آیا این گوشی به بازار ایران نیز راه خواهد یافت؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر