;
coinex

توقف فعالیت 45 شرکت اینترنتی غیرمجاز توسط رگولاتوری

رگولاتوری در استان‌های تهران، مازندران و البرز در ۶ ماهه اول سال ۹۷ اقدام به توقف فعالیت 45 شرکت اینترنتی غیرمجاز نمود.

به گزارش تکراتو، وحید مختاری مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال، از توقف فعالیت ۴۵ شرکت اینترنتی غیرمجاز در استان‌های تهران، مازندران و البرز در شش ماهه اول سال ۹۷ خبر داد.

توقف فعالیت 45 شرکت اینترنتی غیرمجاز

مختاری اضافه کرد که برخی از این شرکت‌ها، بدون دریافت پروانه از رگولاتوری سرویس اینترنت به کاربران ارائه می‌کردند و برخی از آنها شرکت‌هایی بوده‌اند که پیش از این در قالب اپراتور  ISDPپروانه فعالیت آنها باطل شده است.

این مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد توقف فعالیت 45 شرکت اینترنتی غیرمجاز ، به اهمیت انتخاب اپراتور مجاز برای دریافت خدمات اشاره کرد و ادامه داد که تمامی متقاضیان حقیقی یا حقوقی (شامل ارگانها، شرکتها و سازمانها) برای دریافت هرگونه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و انعقاد قرارداد باید به شرکت‌های دارنده پروانه از رگولاتوری مراجعه کنند.

مختاری تاکید کرد که لیست دارندگان پروانه فعالیت در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات روی پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در منوی دارندگان پروانه و بخش دارندگان پروانه ارتباطات ثابت در دسترس است.

وی تاکید کرد که اگر کاربران برای دریافت خدمات با این دارندگان پروانه قرارداد تنظیم کرده و موافقتنامه سطح خدمات (SLA) مبادله نموده‌اند، درصورت بروز هرگونه تخلف از سوی ارائه‌کنندگان خدمات می‌توانند موارد را از طریق سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ پیگیری کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر