;
coinex

ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ؛ تاکسی‌های اینترنتی محدود می‌شوند

ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام خمینی ممنوع شد. تاکسی‌های اینترنتی با محدودیت ورود به فرودگاه‌ها مواجه شدند.

تاکسی‌های اینترنتی که در راس آنها اسنپ و تپسی دیده می‌شوند، علی‌رغم سرویس‌های خوبی که ارائه می‌دهند، اما برای برخی از فعالین این حوزه نگرانی‌هایی را نیز بوجود آورده‌اند. چندی پیش درگیری‌های این دو شرکت با تاکسیرانی و اتحادیه آژانس‌های تاکسی‌های تلفنی خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: جنگ تاکسیرانی با اسنپ و تپسی همچنان ادامه دارد

اگرچه در برخورد با تاکسیرانی و آژانس‌های تاکسی‌ تلفنی این اسنپ و تپسی بودند که از چالش‌های موجود با موفقیت بیرون آمدند، اما به نظر می‌رسد که این دو شرکت تاکسی اینترنتی در مقابل مسولین فرودگاه امام خمینی به نتیجه مثبتی نرسیده‌اند.

ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ممنوع شد

شهرام آدم نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، صبح امروز در یک نشست خبری اعلام کرد با توجه به عدم همکاری تاکسی‌های اینترنتی با فرودگاه امام، از این پس ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام خمینی ممنوع خواهد بود.

به نظر می‌رسد که برای ورود تاکسی‌های اینترنتی به این فرودگاه شرایطی در نظر گرفته شده بود که اسنپ و تپسی از آن سر باز زده‌‍اند. آدم نژاد در این خصوص می‌گوید:

از این پس حضور تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام ممنوع بوده و تلاش می‌کنیم اجازه فعالیت به آنها ندهند.

او در ادامه توضیح می‌دهد که در حال حاضر حدود 1400 تاکسی در این فرودگاه وجود دارد و این در حالی است که این روزها تنها به 800 مسافر خدمت رسانی می‌شود. این موضوع به معنای آن است که حتی برای تاکسی‌های رسمی فرودگاه نیز وضعیت مناسبی نبوده و باید شرایط به گونه‌ای تعریف شود که بتوان خدمت‌رسانی درستی کرد.

آدم نژاد امیدوار است که با ممنوع شدن ورود اسنپ و تپسی و البته دیگر تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام بتوان شرایطی را به وجود آورد که از حداقل توان تمام تاکسی‌های مخصوص فرودگاه استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان این‌که تلاش می‌شود ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات مربوط به تاکسی‌های فرودگاه حل شود، اظهار کرد: ما برای تاکسی‌ها مسیرهای مشخصی تعریف کرده‌ایم و حتی یک افزایش قیمت نیز در سال جاری اتفاق افتاد.

آدم‌نژاد با اشاره به طراحی اپلیکیشن فرودگاه امام (ره) ادامه داد: “در این اپلیکیشن که به زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی رسما به بهره‌برداری می‌رسد، تلاش شده تمام نیازهای مسافر در نظر گرفته شود و برای آنها امکاناتی در نظر گرفته‌ایم که از طریق آن نیازهای آنها به طور کامل برطرف شود.”

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر