;
coinex

اخراج کارمند آمازون به دلیل افشای ایمیل کاربران این کمپانی

آمازون پس از بررسی شواهد موجود کارمندی که باعث افشای ایمیل کاربران این کمپانی شده بود و از آنها سوءاستفاده کرده بود را اخراج کرد.

به گزارش تکراتو، یکی از فروشندگان سایت آمازون، به کارمندان این شرکت رشوه داده‌ بود تا نظرات منفی در مورد محصولات را حذف یا اطلاعات کاربران مانند ایمیل و اطلاعات فروش را در اختیار وی قرار دهند. یکی از کارمندان که به این کار تن داده بود، اخراج شد.

افشای ایمیل کاربران کمپانی آمازون

این کارمند آمازون، ایمیل کاربران این کمپانی را به یکی از فروشندگان در سایت آمازون تحویل داده است. آمازون این خبر را تایید کرده‌ و گفت کارمندی را که مرتکب چنین جرمی شده، اخراج کرده‌ است. همچنین، کاربرانی را که آدرس ایمیل آنها فاش شده نیز مطلع شده‌اند.

آمازون علاوه‌بر اخراج کارمند خاطی، شرکتی را که به آن کارمند رشوه داده را نیز از ادامه‌ی فعالیت در آمازون محروم کرده‌ است.

هدف این شرکت،‌ دستیابی به اطلاعاتی برای برتری یافتن بر رقبا بوده‌ و آمازون اعلام کرده‌ که پس از انجام بررسی‌های، سیستمی را برای محدود کردن دسترسی کارمندان به اطلاعات، به کار گرفته است تا دیگر چنین اتفاقی نیافتد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر