;
coinex

پایان کار نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام

نوزدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ایران تله کام ۲۰۱۸، پس از چهار روز برگزاری از تاریخ 11 تا 14 مهرماه به کار خود پایان داد.

به گزارش تکراتو، رو 11 مهر بود که نمایشگاه تله کام 20185 برگزار شد. تعداد زیادی از مسئولین کشور و از جمله وزیر ارتباطات در این نمایشگاه حضور داشتند. همچنین شرت‌های مختلف فعال در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات نیز در این نمایشگاه فعالیت داشتند.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۹۷ ؛ بررسی دستاوردها و پیشرفت‌های حوزه ICT


پایان کار نوزدهمین نمایشگاه تله کام

در نمایشگاه تلکام امسال بالغ بر ۲۰۰ شرکت داخلی  و خارجی در حوزه صنایع و تجهیزات مخابراتی و فناوری ارتباطات حضور داشتند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. فعالیت شرکت‌‌های استارت آپی فناوری ارتباطات و نیز نشست‌های تخصصی نیز برگزار شد.

تلکام 2018

مروری بر دستاوردها و عملکرد بعضی از شرکت‌های حاضر در تلکام

یکی از شرکت‌های حاضر همراه اول بود. همراه اول در نمایشگاه تلکام از یک برنامه راهبردی ۵ ساله رونمایی کرد. برنامه‌ای که به گفته مدیران اپراتور اول ماموریتی تحت عنوان تحقق رویای دیجیتال را برعهده دارد.

همراه اول در مراسم رونمایی از طرح راهبردی‌اش گفت که مطالعات برای این برنامه را از سال ۹۵ آغاز کرده اما در اواخر سال ۹۶ تدوین آن آغاز شده است. یکی از اهداف اصلی آن هم تبدیل کردن همراه اول به یکی از رهبران بازار ICT در منطقه است.


بیشتر بخوانید: نوزدهمین نمایشگاه تله کام با همکاری وزارت ارتباطات برگزار می‌شود


همراه اول همچنین سیم کارت VIP را در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ ارائه کرد. به این ترتیب مشترکان همراه اول می‌توانند عکس دلخواه خود را روی سیم کارت VIP خود چاپ کنند.

همراه اول در تلکام 97

همراه اول برای اولین بار با ارائه (sim-sd) استفاده از سیم ‌کارت و حافظه جانبی به صورت همزمان در گوشی‌‌های دوسیم‌ کارته را فراهم می‌‌کند.  سیم کارت sim-sd توسط همراه اول در نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

همراه اول می‌گوید که امسال در نمایشگاه با رونمایی از کاربردهای مختلف5G  در قالب دموهایی از دانشگاه شریف و تربیت مدرس توانسته است توانمندی های پلتفرم پیاده سازی شده را به نمایش بگذارد. پلتفرم کامل شبکه مبتنی بر رایانش ابری را برای ارائه سرویس های 5G  به صورت کاملا بومی پیاده سازی کرده است.

ایرانسل امسال نیز به عنوان یکی از رکن‌های اصلی در نمایشگاه بین‌المللی تلکام حاضر شده بود. مهم‌ترین مواردی که ایرانسل به نمایشگاه تلکام آورده در طبقه سرویس‌های پایه، شارژ اضطراری، پروموشن‌های شخصی‌سازی شده و سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان هستند. همچنین ایرانسل به دنبال دیجیتالی کردن زندگی کاربرانش است.

ایرانسل در ایران تلکام

علاوه بر این دو شرکت، سایر شرکت‌های حاضر نیز به ارائه دستاوردهای خود پرداخته بودند. که در این بین ایرانسل و همراه اول نقش بسیار پررنگی داشتند.

این نمایشگاه با سخنرانی وزیر ارتباطات افتتاح شد که وی در مورد موضوعات و مشکلات مختلف حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات در کشور سخن گفت. جهرمی در مورد دولت الکترونیک اطلاعاتی ارائه کرد و بر لزوم پیوستن دستگاه‌ها  تاکید کرد. وی همچنین در مورد وضعیت و مشکلات پیش روی اپراتورها سخن گفت.

در نمایشگاه تله کام استارتاپ‌ها نیز حضور داشتند و رونمایی از 20 محصول ایرانی مخابراتی در تله کام 2018 انجام شد.

این نمایشگاه دیروز 14 مهر 97 به کار خود پایان داد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر