;
coinex

مرسدس بنز، ارزشمندترین برند خودرویی جهان در کلاس اتومبیل‌های لوکس

ارزشمندترین برند خودرویی جهان مشخص شد. مرسدس بنز در کلاس اتومبیل‌های لوکس به عنوان با ارزش‌ترین برند خودرویی انتخاب شده است.

به گزارش تکراتو، براساس رتبه‌بندی بهترین برندهای جهانی ۲۰۱۸ سازمان آمریکایی اینتربرند، مرسدس بنز را به عنوان ارزشمندترین برند خودرویی جهان در کلاس اتومبیل‌های لوکس انتخاب کرده است. ارزش این برند ۴۸.۶ میلیون دلار نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

معرفی ارزشمندترین برند خودرویی جهان

اصلالت، نوآوری، انعطاف‌پذیری مداوم و تطبیق با رویه‌ها عواملی هستند که یک برند را در صدر این فهرست قرار می‌دهند. چندین سال است که در رتبه‌بندی بهترین برندهای جهانی، تویوتا عنوان ارزشمندترین برند خودرویی جهان را در اختیار دارد اما امسال مرسدس بنز توانست این عنوان را از آن خود کند.

این نوزدهمین نسخه از فهرست سالانهٔ بهترین برندهای جهانی است که توسط اینتربرند منتشر شده است. مدیران عامل شرکت‌های سراسر جهان این مطالعه را به‌عنوان معیاری رقابتی برای تعیین ارزش برندهای بین‌المللی در نظر می‌گیرند.

عوامل تعیین کننده ارزشمندترین برند خودرویی جهان

اینتربرند از سه عامل اصلی برای ارزیابی و اعلام صد برند باارزش جهان استفاده می‌کند. این سه عامل عبارت‌اند از:

  • عملکرد مالی محصولات و خدمات برند
  • نقش برند در فرایند تصمیم‌گیری خرید
  • قدرت برند در رابطه با حفاظت از درآمد آیندهٔ شرکت

مرسدس بنز در رتبه‌بندی فعلی Global 500 سال ۲۰۱۸ هم پیشروی خودروسازان لوکس جهانی است. در این رتبه‌بندی، مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودرویی پریمیوم اروپایی محسوب می‌شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  mercedesblog

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر