;
coinex

دکل‌ها و آنتن های تلفن همراه امواج مضر ندارند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام نمود که امواج دکل‌ها و آنتن های تلفن همراه مضر نیستند و بهتر است مردم در این مورد نگرانی نداشته باشند.

به گزارش تکراتو، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نشستی به کنترل شدن این امواج براساس استانداردهای لازم اشاره کرده و اعلام نموده که مردم شهری و روستایی نگران تشعشعات آنتن های تلفن همراه نباشند، چون این امواج استاندارد هستند و نصب تجهیزات لازم در نقاط شهری و روستایی ضرری ندارد.

آیا دکل‌ها و آنتن های تلفن همراه امواج مضر دارند؟

پیش از این در مورد امواج آنتن‌ها دیدگاه منفی وجود نداشت و مردم آنها را عامل موثر در آنتن‌دهی و ارتقای کیفیت ارتباطات می‌دانستند؛ اما امروز وجود چنین دکل‌هایی نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

فلاح جوشقانی در ادامه‌ی صحبت‌های خود در مورد امواج آنتن های تلفن همراه ، به ارزیابی زیرساخت‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات در چهارمحال‌وبختیاری اشاره کرد و ادامه داد که تلاش‌های خوبی در این خصوص انجام گرفته است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری نیز در این نشست با تأکید بر خدمات‌رسانی بیش از پیش به مردم شهرها و روستاهای استان در خصوص دسترسی به اینترنت و شبکه‌ی تلفن همراه گفت:

گرچه پراکندگی سکونت‌گاه‌های استان، خدمات‌رسانی به مردم را با مشکل مواجه کرده است، اما انتظار می‌رود در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گرفته شود.

عباسی همچنین اعلام کرد رفع مشکلات ارتباطی و موانع طرح‌های تلفن همراه این استان باعث افزایش اشتغال زایی مردم شده و این یک امر ضروری است. وی تاکید کرد که این موضوع تاکنون در این استان مغفول مانده و مسئولان مربوطه لازم است تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: chb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر