;
coinex

تعدادی از دکل های مخابراتی غیرمجاز جمع آوری شدند

تعدادی از دکل های مخابراتی غیرمجاز در سطح شهر تهران جمع آوری شدند. مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک این خبر را تایید نمود.

به گزارش تکراتو، طرح ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در حال اجراست. محمد قنادان در مورد جمع آوری دکل های مخابراتی غیرمجاز اعلام کرد که این فرایند در حال اجر شدن است.

به گفته وی این اقدام پس از انجام فراخوان و شناسایی پیمانکاران واجد شرایط آغاز شده و تاکنون نسبت به اجرای آرای قطعی پرونده‌هایی اقدام شده که قبل از سال ۱۳۹۷ صادر شده‌اند.

اجرای طرح جمع آوری دکل های مخابراتی غیرمجاز

قنادان اضافه کرد که هدف آنها برخورد سلبی با موضوع و صرفاً اقدامات قهری نیست و در حال حاضر فرآیند صدور مجوز احداث دکل در چارچوب قانونی خود بسیار تسریع و تسهیل شده و از روندی منطقی و شفاف برخوردار است.

وی ادامه داد که شهرداری تهران و مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای نقاط همکاری و اهداف مشترک فراوان و رویکردی مثبت هستند.

جمع آوری دکل های مخابراتی غیرمجاز

مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک شهر تصریح کرد که آنها در تلاشند تا در چارچوب قانون، زمینه را برای توسعه شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی به‌صورت کامل فراهم کنند تا ضمن حفظ ایمنی و استاندارد، همه‌ی شهروندان بتوانند از مزایای استمرار ارائه سرویسی با کیفیت توسط اپراتورها بهره‌مند شوند.

قنادان گفت که نکته‌ای که نباید نادیده گرفته شود این است که با ارائه طرح یکپارچه مکانیابی ایستگاه‌های ارتباط رادیویی تهران، ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود و به اشتراک گذاری سایت‌ها، آنها از احداث حدود ۱۰۰۰ سایت جدید در تهران جلوگیری کرده‌اند. به این ترتیب نه تنها کوچکترین خدشه‌ای در توسعه شبکه اپراتورها ایجاد نخواهد شد بلکه در هزینه‌های آنها هم  صرفه‌جویی قابل توجهی انجام خواهد گرفت.

قنادان در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ و ارتقای سطح همکاری بین اپراتورهای مخابراتی و ارتباطی با شرکت ارتباط مشترک شهر اعلام کرد:

با توجه به آغاز اجرای طرح جمع آوری سایت‌های غیر مجاز، من مجدداً از تمام دارندگان پروانه اپراتوری تقاضا دارم نسبت به تسریع فرآیند ثبت درخواست مجوز و شفاف‌سازی  و اعلام تمامی سایت‌های تحت تملک خود اقدام کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آسیا سولار پیشرو در طراحی و تولید انواع چراغ دکل خورشیدی

    پاسخ