;
coinex

با هواوی میت 20 ایکس آشنا شوید؛ فبلتی قدرتمند با محوریت بازی و قلم استایلوس

هواوی در مراسم امروز خود یک عضو جدید را نیز برای خانواده میت 20 معرفی کرد، هواوی میت 20 ایکس که یک فبلت بزرگتر از دو عضو دیگر این خانواده است در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با تکراتو همراه باشید.

هواوی در مراسم امروز خود یک سورپرایز ویژه داشت و آن رونمایی از هواوی میت 20 ایکس بود. دستگاهی که به دلیل بهره بردن از قلم استایلوس قدرتمند رقیب مستقیم و حقیقتا بزرگی برای گلکسی نوت 9 به شمار می‌رود. این فبلت بسیار بزرگ با محوریت بازی کردن طراحی شده است.

قلب تپنده‌ی هواوی میت 20 ایکس نیز مانند دو عضو دیگر این خانواده از چیپست 7 نانومتری کایرین 980 تشکیل شده و دوربین سه گانه پشتی این محصول دقیقا مانند دوربین هواوی میت 20 پرو است اما در مقابل بریدگی ناچ آن مشابه با هواوی میت 20 به شکل قطره‌ای طراحی شده و بنابراین خبری از سیستم تشخیص چهره سه بعدی در این محصول نیست. همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت نیز همانند میت 20 در پنل پشتی این دستگاه بزرگ جای گرفته است. این محصول از 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز بهره‌مند بوده و در دو رنگ آبی نیمه شب و نقره‌ای فانتوم عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند هواوی واچ GT معرفی شد ؛ هوش مصنوعی در دستان شما

اما بزرگترین تفاوت این هواوی میت 20 ایکس با برادرانش و البته سایر گوشی‌های هوشمند موجود جهان نمایشگر آن است. این محصول از یک نمایشگر 7.21 اینچی اولد با رزولوشن مشابه میت 20 یعنی 2244×1080 پیکسلی بهره می‌برد که در نوع خود بی‌نظیر است. اما برای تامین انرژی این نمایشگر بسیار بزرگ هواوی یک باتری 5000 میلی‌آمپری را به کار گرفته و همچنین از یک سیستم خنک کننده‌ی گرافینی جدید نیز برای اولین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند استفاده کرده تا کاربران بتوانند با خیال راحت با این فبلت بزرگ و زیبا بازی کنند. در مراسم رونمایی این محصول عنوان شد که عمر باتری این دستگاه دو برابر باتری کنسول همراه نینتدو سویچ است.

هواوی میت 20 ایکس

این نمایشگر بزرگ از یک قلم استایلوس بسیار دقیق نیز پشتیبانی می‌کند که دقت تشخیص 4096 سطح و دقیقا برابر قلم اس پن گلکسی نوت 9 است. البته توجه داشته باشید که این قلم درون دستگاه جای نمی‌گیرد و به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید اما با توجه به اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه محصولی بسیار کاربردی خواهد بود. هواوی میت 20 ایکس با قیمت حدود 1040 دلار به فروش خواهد رسید و از 26 اکتبر نیز روانه‌ی بازار جهانی می‌شود.

نظر شما در مورد این فبلت مخصوص بازی به همراه قلم استایلوس هواوی چیست؟ آیا فکر می‌کنید این میت 20 ایکس می‌تواند رقیب قدرتمندی برای گلکسی نوت 9 باشد؟

هواوی میت 20 ایکس

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر