;
coinex

مشخصات آنر مجیک 2 منتشر شد ؛ دو دوربین سه گانه خودنمایی می‌کند

هفته آینده گوشی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) معرفی خواهد شد، اما برای دانستن مشخصات آن نیاز به صبر بیشتری ندارید. مشخصات پرچم‌دار جدید Honor در آژانس رگولاتوری چین تایید شد.

امروز دو نسخه متفاوت با کد Honor TNY-AL00 و Honor TNY-TL00 توانست تاییدیه تنا را به دست آورند. گفته می‌شود که این دو کد منتشر شده به احتمال بسیار زیاد به گوشی آنر مجیک 2 تعلق دارند.

مشخصات آنر مجیک 2

اگرچه در لیست تنا هیچ اثری از تصویر این گوشی دیده نمی‌شود، اما بر اساس اطلاعات درج شده، آنر مجیک 2 به یک نمایشگر آمولد 6.39 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل مجهز خواهد بود. قدرت این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.6 گیگاهرتز تامین می‌شود که ما از قبل آن را با نام کایرین 980 می‌شناسیم.

این طور که در تاییدیه تنا دیده می‌شود، مدل TNY-TL00 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالیکه مدل TNY-AL00 در دو نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد.

گوشی آنر Magic 2 در همان مسیری قدم گذاشته که پیش از این گوشی‌های سری میت 20 در آن وارد شده‌اند و این به معنای آن است که یک دوربین سه گانه در این دستگاه نیز وجود خواهد داشت. ترکیبی از سه سنسور 16 + 24 + 16 مگاپیکسلی دوربین سه گانه اصلی آن را شامل می‌شود، اما این تمام ماجرا نیست.

علاوه بر دوربین سه گانه اصلی یک دوربین سه گانه سلفی نیز در این گوشی خودنمایی خواهد کرد و این گونه آنر مجیک 2 تبدیل به اولین موبایلی می‌شود که با 6 سنسور دوربین وارد بازار خواهد شد.

گوشی آنر Magic 2

دوربین سلفی سه گانه جلو نیز متشکل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسل است. توییتی که توسط Huawei Club منتشر شده نشان می‌دهد که این دو سنسور آخری لنزهای سه بعدی TOF (دوربین مدت پرواز) هستند.

بر اساس اطلاعاتی که از تکنولوژی TOF می‌دانیم، می‌توان از آن برای نقشه برداری سه بعدی از صورت برای باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره، کنترل حرکات و بازی‌های واقعیت افزوده یا واقعیت ترکیبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: واقعیت ترکیبی چیست و چه تفاوتی با واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دارد؟

لیست تنا تایید می‌کند که آنر مجیک 2 دارای یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر است، اما هیچ اشاره‌ای به جک هدفون 3.5 میلیمتری آن نمی‌کند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 9 پای از جعبه خارج خواهد شد و یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه آن را تامین خواهد کرد، اما هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از شارژ وایرلس در آن نشده است.

گوشی آنر مجیک 2 با اندازه‌های 8.3 در 75.13 در 157.32 میلیمتر، 206 گرم وزن دارد. وبر اساس تصاویری که از این دستگاه دیده شده است، احتمالا در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز به دست مشتریان خواهد رسید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر