;
coinex

مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو با آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 در شب

در این مطلب به مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو با آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 برای عکاسی در شب خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام یک از این پرچمداران گران قیمت عملکرد بهتری در نور ناکافی خواهند داشت. اگر می‌خواهید بدانید که دوربین کدام پرچمدار عملکرد بهتری در عکاسی شبانه دارد، در ادامه حتما با تکراتو همراه باشید.

این روزها تفاوت دوربین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی در نور روز چندان زیاد و چشمگیر نیست، اما عملکرد آن‌ها در نور شب یک ملاک کاملا ملموس و واقعی برای نشان دادن قدرت این دوربین‌‌ها است و به همین دلیل اکنون می‌خواهیم به مقایسه دوربین سه پرچمدار مهم و قدرتمند دنیای گوشی‌های هوشمند بپردازیم.

مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو با آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 در عکاسی شبانه

دوربین سه گانه هواوی میت 20 پرو از ترکیب یک لنز اصلی 40 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/1.8 با یک دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/2.2 و یک لنز 16 میلی‌متری 8 مگاپیکسلی تله با اندازه‌ دیافراگم f/2.4 که تمامی آن‌ها نیز به سیستم لرزش‌گیر نوری تصاویر نیز مجهزند، ساخته شده است.

در مقابل هر دو پرچمداران اپل و سامسونگ یعنی آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 هر دو به دوربین‌های دوگانه‌ای که از ترکیب دو لنز 12 مگاپیکسلی عادی و تله ساخته شده‌‌، مجهز شده‌اند. در نور شب برای عملکرد بهتر این دوربین‌ها باید از لنز اصلی آن‌ها استفاده کرد و در این مقایسه نیز تصاویر با همین لنز گرفته شده‌اند.

تصویر اول

این تصاویر در شهر لندن گرفته شده‌اند. این شهر بزرگ نیز شب‌ها نمی‌خوابد و به همین دلیل بازتاب نورهای مختلف در عکس‌های ثبت شده کاملا مشهود و البته اجتناب ناپذیر هستند.

در این عکس که از یک بنای یادبود بزرگ گرفته شده می‌بینید که هواوی میت 20 پرو عملکرد خیره کننده‌ای داشته و علاوه بر ثبت بسیار خوب تصویر آسمان شب، تصویر این بنای یاد بود را نیز با جزئیات فراوان و رنگ‌های دقیق ثبت کرده است؛ البته پرچمداران سامسونگ و اپل نیز عملکرد قابل قبولی دارند.

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک کنید.

تصویر دوم

از تابلوی مشهور متروی لندن گرفته شده و به خوبی می‌توان تفاوت دامنه‌ی پویایی و رنگ‌ها را در این سه عکس مشاهده کنید که البته بازهم شاهد قدرتنمایی دوربین هواوی میت 20 پرو برای عکاسی در شب هستیم.

تصویر سوم

در این عکس‌ها برج شارد شهر لندن به تصویر کشیده‌ شده‌ است. برای درک بهتر تفاوت عملکرد بین دوربین هواوی میت 20 پرو با آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 در شب توصیه می‌کنیم که جزئیات سنگ فرش‌ها را در این سه تصویر مقایسه کنید و ببینید که دوربین پرچمدار هواوی واقعا چه عملکرد فوق‌العاده‌ای در عکاسی شب دارد.

تصویر چهارم

پل برج یکی از مکان‌های دیدنی شهر لندن است و هنگام شب با روشن شدن چراغ‌های آن زیبایی این پل دوچندان می‌شود. در این عکس‌ها تلاش شده تا زیبایی این منظره در هنگام غروب آفتاب به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: نگاهی به قابلیت های هوشمند دوربین گلکسی نوت 9

باز هم باید گفت شفافیت جزئیات و رنگ‌های ثبت شده با دوربین هواوی میت 20 پرو حیرت‌آور است. البته که گلکسی نوت 9 و آیفون XS Max نیز عملکرد بسیار خوبی در این بخش داشته‌اند.

تصویر پنجم

این بار نیز یکی دیگر از نماد‌های معماری شهر لندن به تصویر کشیده شده است؛ برای درک تفاوت به سایه درختان و جزئیات ساختمان دقت کنید.

تصویر ششم

این عکس نیز از یک سوژه‌ی جالب کوچک و رنگی گرفته شده و هر سه دستگاه این بار عملکرد کم نقصی داشته‌اند و به سختی بتوان تفاوت خاصی میان آن‌ها قائل شد.

تصویر هفتم

تصویر آخر از یک مجسمه زیبا در میان یک حوض گرفته شده است. توجه شما را در این عکس به جزئیات قطرات آب و رنگ مخلتف نور هر تصویر جلب می‌کنیم.

نتیجه‌گیری

دوربین هواوی میت 20 پرو در مقایسه با دوربین هواوی P20 پرو برای عکاسی در شب پیشرفت چشمگیری داشته است؛ هرچند که هنوز هم برای عکاسی در شب این محصول از شما می‌خواهد دوربین خود را کمی بیشتر نگه دارید تا عکس‌ها شفاف‌تر شوند. در نقطه مقابل اما گلکسی نوت 9 و آیفون XS Max بلافاصله و بدون معطلی در شب نیز عکس ‌می‌گیرند، اما به نظر ما این چند ثانیه معطلی با توجه به خروجی جذاب عکس‌های دوربین پرچمدار جدید هواوی در شب ارزشش را دارد.


تماشا کنید: مقایسه دوربین آیفون XS Max با گلکسی نوت 9، وان پلاس 6 و هواوی P20 پرو


ضمنا همانطور که در این مقایسه دیده‌اید، آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 نیز مطمئنا عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند ولی به صورت کلی این هواوی میت 20 پرو بود که جزئیات بیشتری را ثبت کرده و تصاویر تاثیرگذارتری با به کاربران خود ارائه می‌کند.

اکنون نوبت شماست تا تصاویر مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو با آیفون XS Max و گلکسی نوت 9 در شب را با دقت بررسی کنید و به ما بگویید کدام یک از این سه پرچمدار قدرتمند را برای عکاسی در شب ترجیح می‌دهید و دلیل انتخاب شما چیست؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تصاویر میت 20 خیلی بهتر از نوت 9 و آیفون xs بود
    در واقع آیفون و نوت افتضاح بودند

    ولی میت 20 رتبه اول جهان هست

    پاسخ