;
coinex

با دنبال کردن مکان ها در گوگل مپس در جریان اتفاقات آنها قرار بگیرید

با دنبال کردن مکان ها در گوگل مپس از اطلاعات مختلف مکان‌های مورد نظر خود مطلع شوید. این قابلیت جدید به نسخه اندروید می‌آید.

به گزارش تکراتو، گوگل مپس که یکی از پر کاربردترین محصولات گوگل است، به طور مرتب و مستمر به‌روزرسانی می‌شود. در همین راستا گوگل اعلام کرده که به زودی قابلیت جدید و نسبتا مهمی را به نسخه اندروید اپلیکیشن نقشه اضافه خواهد کرد.

دنبال کردن مکان ها در گوگل مپس

با استفاده از ویژگی دنبال کردن مکان ها در گوگل مپس کاربران می‌توانند مکان‌های مورد علاقه‌ خود روی نقشه را دنبال کنند. این قابلیت در اصل حراج‌های فروشگاهی را هدف گرفته، به کاربر اجازه می‌دهد که با دنبال کردن کسب و کارهای روی نقشه بتواند همیشه در جریان اخبار، رویدادها یا حراج‌های به راه افتاده در آن‌ها قرار بگیرد.

برای دنبال کردن یک مکان روی نقشه مانند، لباس‌فروشی، کافی‌شاپ و … در گوگل مپس کافیست دکمه Follow روی آن را بزنید. به محض این کار، کلیه اخبار جدید و رویدادهای آن مکان به صورت نوتیفیکیشن‌ در تب For You اپلیکیشن ظاهر می‌شوند.

همچنین با این ویژگی می‌توان در جریان افتتاح شعبه‌های جدید فروشگاه‌ها یا کسب و کارها قرار گرفت. کلیه اطلاعات مرتبط با این موضوع به رنگ نارنجی و زیر عنوان آن مکان در گوگل مپس اندروید به نمایش در‌ می‌آیند.

قابلیت‌ دنبال کردن مکان ها در گوگل مپس برای کاربران کلیه کشورها منتشر نخواهد شد. اما گوگل اعلام کرده که در آینده و به تدریج آن را برای استفاده کاربران بیشتری گسترش خواهد داد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر