;
coinex

مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد. علت این تمدید استقبال مخاطبان از بخش‌های مختلف جشنواره بوده است.

به گزارش تکراتو، دبیرخانه جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت اعلام کرده که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد است. علاقمندان به شرکت در این رویداد تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ وقت دارند که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت

ایران ساخت که دور نخست آن در سال ۹۵ با شعار فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی و با هدف جریان‌سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان برگزار شد، یک جشنواره ملی، فرهنگی و هنری به شمار می‌آید که از سوی ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود.

جریان‌سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری‌سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی اهدافی است که در این دوره دنبال می‌شود.

ایران ساخت تلاش می‌کند تا تحول لازم برای تحقق اقتصاد دانش بنیان را در فرهنگ عمومی ایجاد کند. این رویداد با کمک ابزارهای فرهنگی، هنری و هنرمندان در مسیر تحقق فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان و کمک به بازارسازی محصولات داخلی گام بر می‌دارد.

ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی، بخش‌های مختلف این دوره هستند که با شعار فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی در دی‌ماه سال جاری برپا می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره می‌توانند به آدرسwww.iransakht.ir  مراجعه کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر