;
coinex

نمایشگر Infinity-V در گوشی منعطف سامسونگ گلکسی F قدرتنمایی خواهد کرد

نمایشگر Infinity-V در سامسونگ گلکسی F خودنمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که سامسونگ گوشی منعطف خود را با صفحه نمایش جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که به تازگی از کره منتشر شده، سامسونگ قصد دارد هفته آینده در مورد نحوه عملکرد گوشی قابل انعطاف جدید خود توضیحاتی را ارائه دهد. البته منتظر دیدن طراحی این اسمارت فون نباشید؛ چرا که سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود (SDC) به جای ارائه ارائه یک نسخه اولیه‌، تنها به توضیحاتی در رابطه با استفاده از رابط کاربری آن بسنده خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی F با نمایشگر Infinity-V

شرکت سامسونگ قصد دارد تا چیزهای جدیدی را برای گوشی منعطف خود به ارمغان بیاورد که یکی از آنها صفحه نمایش این دستگاه است. مدتی است که گوشی‌های پریمیوم این کمپانی به نمایشگر اینفینیتی مجهز هستند، اما به تازگی این کمپانی از نام صفحه نمایش “اینفینیتی – V” برای گوشی منعطف جدید خود استفاده کرده است.

برای صفحه نمایش Infinity-V هیچ مشخصات دیگری منتشر نشده است. در حال حاضر هیچ راهی برای دانستن این موضوع وجود ندارد که این نمایشگر جدید شبیه به چه پنل نمایشی خواهد بود، آیا به مانند گلکسی S8 یا گلکسی S9 گوشه‌های گردی دارد یا به طور کل از طراحی جدیدی تبعیت خواهد کرد.

تماشا کنید: گلکسی F ؛ گوشی هوشمند منعطف ۱۸۰۰ دلاری سامسونگ

شایعات نشان می‌دهند که سامسونگ از ابتدا برای توسعه اولین نسخه از گوشی‌های منعطف خود از نام پروژه ولی (Project Valley) استفاده می‌کرده است و شاید حرف V در صفحه نمایش Infinity-V برگرفته از ابتدای نام این پروژه باشد.

مطمئنا برای صفحه نمایش جدید سامسونگ، رابط کاربری جدیدی نیز در نظر گرفته خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که غول تکنولوژی کره‌ای برای گوشی منعطف خود، در حال کار روی یک رابط کاربری منحصر به فرد است. طراحی UI جدید برای گلکسی F کاملا ضروری به نظر می‌رسد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر