;
coinex

گلکسی اس 10 سامسونگ، هوشمندترین موبایل جهان می‌شود

گلکسی اس 10 سامسونگ به هوشمندترین موبایل جهان تبدیل خواهد شد. سامسونگ همچنان به دنبال ارائه بهترین‌ها در محصولات پرچمدار جدید خود است.

سال 2019 برای صنعت موبایل جهان سالی پر از نوآوری و خلاقیت خواهد بود و به نظر می‌رسد که سامسونگ در این زمینه پرچمدار باشد.

پیش از این شاهد دوربین های سلفی کشویی در آنر مجیک 2 و شیائومی می میکس 3 بودیم، اما برای سال آینده انتظار می‌رود که این دوربین‎های سلفی در زیر نمایشگر تعبیه شوند، حسگرهای اثر انگشت بیشتری همچون پرچمدار ویوو راه خود را به زیر صفحات نمایش گوشی پیدا کنند و البته فناوری‌های جذاب دیگری که احتمالا به زودی آنها را خواهیم دید.

گلکسی اس 10 ؛ هوشمندترین موبایل جهان

سامسونگ سال آینده میلادی گوشی گلکسی S10 خود را معرفی می‌کند. این محصول به احتمال زیاد جهان فناوری را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، اما نه فقط به دلیل شایعات گفته شده درباره پشتیبانی از شبکه 5G و یا دوربین سلفی زیر نمایشگر، بلکه به دلیل قرار گرفتن مغز متفکری که در درون آن قدرتنمایی خواهد کرد.

تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

انتظار می‌رود که گلکسی اس 10 از چیپست اگزینوس 9820 بهره ببرد، چیپستی که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل فعلی اگزینوس 9810 که در گلکسی اس 9 و نوت 9 استفاده می‌شود، خواهد داشت.

اگزینوس 9820 احتمالا بر اساس لیتوگرافی 7 نانومتری طراحی می‌شود. این چیپست به طور مستقیم با پردازنده‌های کایرین 980، اپل بایونیک A12 و احتمالا تراشه بعدی اسنپدراگون 855 که همگی بر اساس فرآیند 7 نانومتری ساخته می‌شوند، رقابت خواهد کرد.

اما بین اگزینوس 9820 و دیگر رقبای آن یک تفاوت بزرگ وجود دارد. سامسونگ در ساخت این چیپست تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی خواهد داشت. این پردازنده با NPU دوگانه قدرتنمایی می‌کند. در واقع وجود دو واحد پردازش عصبی در این چیپست به طور موثری عملکرد هوش مصنوعی را در آن بالا خواهد برد.

البته هواوی کایرین 980 نیز شامل NPU دوگانه است که بسیاری از وظایف هوش مصنوعی در هواوی میت 20 و میت 20 پرو و ویژگی‌های پردازش ویدیویی از قبیل زوم هوشمند، اثر بوکه ویدیویی و چیزهایی از این دست را انجام می‌دهد، اما چیپست جدید سامسونگ تنها چنین ویژگی‌هایی را تضمین نمی‌کند. سامسونگ به احتمال بسیار زیاد ویژگی‌های جدیدی را با استفاده از به روزرسانی‌های سخت افزاری معرفی خواهد کرد.

در پایان باید بگوییم که هنوز به طور دقیق مشخص نیست که با دیدن گلکسی اس 10 و یا گلکسی اس 10 پلاس با چه ویژگی‌هایی روبرو می‌شویم، اما مطمئنا چیزهای جالبی در انتظار هواداران این غول کره‌ای خواهد بود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: xda

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر