;
coinex

شرکت صهیونیستی گلدن لاین اینترنت عامل حمله به زیرساخت ارتباطات ایران

به گفته منابع رسمی، گلدن لاین اینترنت که یک شرکت صهیونیستی است به عنوان عامل حمله به زیرساخت ارتباطات ایران شناخته شده است.

به گزارش تکراتو، شرکت گلدن لاین اینترنت رژیم صهیونیستی در حملاتی سایبری زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و به ویژه شبکه ارتباطات موبایل را مورد هدف قرار داد. خوشبختانه این حملات مهار شدند.

شرکت گلدن لاین اینترنت عامل حمله به زیرساخت ایران

مدیران وزارت ارتباطات امروز از بروز حملاتی با مبدا رژیم اشغالگر قدس به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خبر دادند. حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام وقوع این حملات، گفت که حملات پراکنده از مبداء یک رژیم غاصب به برخی زیرساختهای ارتباطی ایران بوده که همگی با قدرت دفع شده‌اند.

در ادامه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزییاتی از این حملات سایبری را تشریح کرد و گفت این حمله از طرف یک شرکت اینترنتی به نام شرکت گلدن لاین اینترنت صورت گرفته است. به گفته وی مقصد این حملات زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و شبکه ارتباطات تلفن همراه بوده است.

وی پیش از این در واکنش به این اقدام گفته بود:

رژیمی که سابقه‌ آن در به کارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش‌اش در صدمه‌ زدن به زیرساخت های ارتباطی کشور به لطف هوشیاری تیم های فنی، ناکام ماند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر