;
coinex

خرید یک ساعت 25 هزار دلاری فقط با بیتکوین به مناسبت دهمین سالگرد ارزهای مجازی

شرکت Hublot یک ساعت گران قیمت عرضه کرده که شبیه به بقیه‌ی ساعت‌های منتشر شده‌ نیست و خرید این ساعت 25 هزار دلاری فقط با بیت کوین امکان پذیر است.

به گزارش تکراتو، این ساعت 25 هزار دلاری را حتی افراد ثروتمند هم باید با بیت کوین بخرند. استفاده از ارز مجازی در بسیاری از کشورها قانونی نیست بنابراین ممکن است افراد برای خرید ساعتMeca-10 P2P  با مشکل مواجه شوند.

خرید ساعت 25 هزار دلاری با بیت کوین

شرکتHublot  این ساعت را به مناسبت دهمین سالگرد ارز‌های مجازی طراحی کرده است. اگر با استفاده از بیت کوین این ساعت گران قیمت را خریداری کنید، این شرکت شماره‌ی تراکنش انجام شده‌ی شما را روی ساعت حکاکی می‌کند. ساعت Meca-10 P2P  با توجه به ارزش کنونی بیت کوین چیزی حدود ۲۵ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

البته هنوز مشخص نیست که حتی در صورت داشتن بیت کوین بتوان به راحتی این ساعت را خریداری کرد. شرکت Hublot اعلام کرده که تنها ۲۱۰ عدد از این ساعت‌ها را به خاطر محدودیت ۲۱ میلیونی بیت کوین تولید خواهد کرد. همچنین این شرکت گفته که همین حالا بیش از ۲۱۰ سفارش برای این ساعت دریافت کرده‌اند.

این شرکت با کمپانی هنگ کنگی OSL همکاری می‌کند تا تراکنش‌های انجام شده توسط بیت کوین را بررسی نماید. همکاری Hublot با OSL ممکن است حتی با پایان یافتن تولید این ساعت‌ها به پایان نرسد. ریکاردو گوادالوپه مدیرعامل شرکت تولید کننده‌ی ساعت‌های لوکس اعلام کرده که این شرکت به دنبال تولید محصولی دیگر است که تنها بتوان با ارز‌های مجازی نسبت به خرید آن‌ها اقدام کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر