;
coinex

افزایش پوشش ارتباطات موبایلی ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس و کاشیما

پوشش ارتباطات موبایلی ورزشگاه آزادی برای بازی امروز که بین دو تیم پرسپولیس و کاشیماست، افزایش یافت. این بهبود دو برابر بازی دربی است.

به گزارش تکراتو، هم‌زمان با برگزاری هشتاد و هشتمین دربی پایتخت که مهرماه سال جاری برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهبود وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی خبر داد. اپراتور اول عملیات توسعه و ارتقاء سه برابری ظرفیت موبایل در این ورزشگاه را انجام داد و اکنون این ظرفیت برای بازی امروز ارتقا یافته است.

پوشش ارتباطات موبایلی ورزشگاه آزادی برای بازی امروز نسبت به بازی دربی 2 برابر افزایش یافت. قرار است تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند تا تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

بهبود پوشش ارتباطات موبایلی ورزشگاه آزادی

محمد جواد آذری جهرمی پیش از بازی حساس پرسپولیس و کاشیمای ژاپن خبر از اقدامات ارتباطی انجام شده برای برگزاری این رویداد مهم داد. وی با انتشار متن پیامک مدیر فنی اپراتور اول ارتباطی درباره تمهیدات ویژه برای مسابقه فینال این دو تیم، به موارد زیر که در آن پیامک آورده شده بود، اشاره کرد:

برای ارائه سرویس مطلوب به تماشاگران مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در روز شنبه، به غیر از ظرفیت قبلی ایجاد شده برای مسابقه استقلال و پرسپولیس، تعداد پنج سایت اضطراری به علاوه ایجاد ظرفیت مازاد برای LTE در تمامی سایت‌های موجود نصب شده در استادیوم آزادی که در مجموع میزان ظرفیت ایجاد شده دو برابر بازی استقلال و پرسپولیس است.

با توجه به محدودیت ایجاد شده موفق به نصب تجهیزات IBS در بخش VIP شدیم که ظرفیت آن نیز نسبت به بازی پرسپولیس و استقلال ارتقا یافته است اما تجهیزات وای‌فای تا این لحظه روشن نشده، در تلاش هستیم برای آن نیز به صورت موقت تدبیر کنیم.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر