;
coinex

جیلبریک iOS 12.1 در گوشی آیفون XS MAX امکان‌پذیر شد

جیلبریک iOS 12.1 توسط یک هکر انجام شد. در حالی که جیلبریک آیفون با انتشار نسخه ios 12.1 سخت‌ تر از گذشته شده است، اما هکرها نشان دادند که همواره یک گام جلوتر از اپل هستند.

جیلبریک iOS 12.1 در جدیدترین پرچمدار اپل

لیانگ چن (Liang Chen)، محقق Tencent KeenLab در توییتر خود اعلام کرد که توانسته است جیلبریک iOS 12.1 را در گوشی آیفون XS مکس انجام دهد. با این کار او تایید می‌کند که جیلبریک آیفون هنوز نمرده است.

اما اگر در حال حاضر فکر می‌کنید که شما نیز می‌توانید جیلبریک گوشی آیفون ایکس اس مکس خود را انجام دهید، بهتر است کمی صبر کنید. هر هکر یا توسعه دهنده‌ای برای جیلبریک دستگاه اپل روش های خاص خود را دارد. چنین افرادی معمولا نمی‌پذیرند که روش ها و یا کدهای خود را به صورت عمومی منتشر کنند.


بیشتر بخوانید: آموزش ریست فکتوری آیفون


این افراد معمولا از طریق فروش کدهای خود به هکرها و یا توسعه دهندگان ثالث پول در می‌آورند و یا به اپل گزارش می‌دهند تا این شرکت از این طریق در توسعه سیستم عامل بعدی خود از آن استفاده کند که البته این موضوع نیز برایشان درآمدزا خواهد بود.

جیلبریک آیفون فرآیندی است که با آن می‌توان محدودیت های اعمال شده روی دستگاه های اپل را حذف کرد. با این شیوه کاربر قادر خواهد بود تا برنامه های دیگری که مورد تایید اپل نیست، روی گوشی آیفون خود نصب کند.

البته توجه داشته باشید که این موضوع می‌تواند امنیت گوشی شما را به مخاطره بیاندازند، اما در هر صورت مزایای خاص خود را نیز خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطلب آموزش جیلبریک آیفون در تکراتو مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: مهمترین نکات و ویژگی های iOS 12 ؛ ترفندهایی جذاب در جدیدترین نسخه آی او اس


جیلبریک ios 12.1 نشان می‌دهد که آیفون هنوز نفوذ پذیر است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این کدها به طور عمومی منتشر شود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: asianage

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر