;
coinex

پیشنهاد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر

پیشنهاد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر قطر اعلام شد. رییس کمیته‌ سازماندهی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که در حال بررسی این پیشنهاد هستند.

به گزارش تکراتو، ایران تصمیم دارد تا در برگزاری جام جهانی 2022 قطر مشارکت نماید. قرار است پیشنهاد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر بررسی شود. ایران میزبانی برخی تیم‌ها در طول برگزاری جام جهانی را برعهده خواهد داشت.

مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر

قرار است قطر حدود چهار سال دیگر میزبانی بزرگترین رویداد فوتبالی را بر عهده بگیرد. اما کوچک بودن این کشور برای میزبانی این رویداد بزرگ می‌تواند مشکلات احتمالی بسیاری را به همراه داشته باشد. این امر باعث شده تا ایران و تعدادی از کشورها پیشنهاد مشارکت در این رویداد را داشته باشند.

مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2020 قطر

حسن التاوادی، رییس کمیته‌ سازماندهی جام جهانی 2022 در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند در میزبانی برخی تیم‌ها در برگزاری جام جهانی مشارکت داشته باشد، اعلام کرد که مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر ، جزئی از برنامه اجرایی است و لازم است تا پیش از هر تصمیمی این موضوع با فیفا در میان گذاشته شود.


بیشتر بخوانید: تاریخچه حضور ایران در تاریخ جام جهانی فوتبال


وی در ادامه اعلام کرد که قطر تاکنون چندین پیشنهاد از کشورهای مختلف در مورد مشارکت در میزبانی تیم‌ها در طول جام جهانی دریافت کرده است که البته فعلا هیچ چیزی قطعی نیست و تصمیم گیری لازم است.

اگر پیشنهاد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی فوتبال قطر مورد قبول واقع شود، یک پیشرفت اساسی برای ایران خواهد بود آن هم اکنون که آمریکا سعی دارد ایران را در جهان منزوی کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر