;
coinex

روش حذف تبلیغات از یوتیوب (YouTube) ؛ تماشای ویدیو بدون مزاحمت

نمایش تیزرهای تبلیغاتی در هنگام پخش ویدیو در آرشیو وب سایت یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران دائمی این ابر رسانه دنیای مدرن به حساب می‌آید. در این نوشته با یک روش ساده برای حذف تبلیغات از یوتیوب آشنا خواهید شد.

یوتیوب (YouTube) یک پلتفرم به اشتراک گذاری محتوای صوتی و تصویری بوده که در سال 2005 میلادی توسط سه نفر از اعضای شرکت پرداخت اینترنتی PayPal به نام‌های چاد هرلی (Chad Hurley)، استیو چن (Steve Chen) و جاود کریم (Jawed Karim – اولین کسی که یک ویدیو را در یوتیوب آپلود کرد) تاسیس گردید. در سال ۲۰۰۶ نیز این شرکت توسط گوگل خریداری شد و امروزه یکی از پرطرفدارترین سایت های اینترنتی جهان به حساب می‌آید. متاسفانه این سرویس در حال حاضر مورد لطف کمیته فیلترینگ قرار گرفته و تنها با استفاده ازفیلترشکن‌ها و سرویس‌های وی‌پی‌ان قابل دسترس است.

برای بسیاری از کاربران اینترنت آزاد، وب سایت یوتیوب جایگزین بسیار مناسبی برای کانال‌های تلویزیونی است. با توجه به حجم اطلاعات بسیار گسترده در دسته‌های مختلف، بسیاری از هنرمندان و برنامه سازان، از این پلتفرم برای نمایش آثار خود استفاده می‌کنند. خدمات این شرکت رایگان بوده و در حالت عادی کاربران برای مشاهده ویدیوهای مختلف، نیازی به پرداخت حق عضویت نداشته و می‌توانند از اکثر بخش‌های آن به صورت رایگان استفاده کنند. اما همانند سایر رسانه‌، یوتیوب نیز از روش‌های مختلف کسب درآمد استفاده کرده که نمایش تبلیغات در ابتدا و هنگام پخش ویدیو یکی از متداول ترین آنها است.

حذف تبلیغات از یوتیوب

اما نمایش تبلیغات هرچند کوتاه و چند ثانیه‌ای ممکن است برای بسیاری از کاربران ناخوشایند بوده این مشکل در هنگام تماشای ویدیوهای طولانی‌ نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. البته یوتیوب راهکاری را برای استفاده کنندگان درنظر گرفته که بدون نمایش تبلیغات مزاحم به تماشای ویدیوها، فیلم‌ها و سریال‌های خود بپردازند؛ اما این روش با توجه به مشکلات متعدد کشور، گذشته از فیلتر بودن این رسانه محبوب و به نوعی دومین موتور جستجوی پرکاربرد جهان پس از اعتراضات سال 88، با توجه به ارزش بسیار پایین پول ملی رسما از گزینه‌های موجود حذف خواهد شد.

روش حذف تبلیغات از یوتیوب (YouTube) ؛ تماشای ویدیو بدون مزاحمت
نقاط زرد ؛ تبلیغات یوتیوب

در حالت کلی، حذف تبلیغات از ویدیوهای یوتیوب به چند روش مختلف امکان پذیر است:

  • عضویت در سرویس YouTube Red
  • دانلود ویدیو
  • استفاده از کدهای دستوری
  • استفاده از سیستم‌های حذف تبلیغات

عضویت در YouTube Red

در یوتیوب رد یا بخش غیر رایگان، کاربران با پرداخت مبلغی مشخص برای یک دوره زمانی، قابلیت استفاده از تمامی سرویس‌های این شرکت را خواهند داشت. از امکانات این بخش از یوتیوب (یا سرویس Premium) می‌توان به مواردی مانند آرشیو موسیقی، سریال‌های تلویزیونی و اختصاصی و قابلیت دانلود ویدیوها به صورت مستقیم برای استفاده آفلاین بدون نمایش تبلیغ اشاره کرد. هزینه استفاده از این سرویس برابر با 11.99 دلار در ماه (معادل 50 هزار تومان دولتی یا در حدود 170 هزار تومان با ارز 14.000 تومانی بازار آزاد) بوده که برای اکثر کاربران داخل ایران رقمی نسبتا بالا به حساب می‌آید. علاوه بر این، مشکلاتی مانند سرعت بسیار پایین اینترنت و نیاز به استفاده از سرویس‌های دور زدن فیلترینگ (پراکسی، وی پی ان و …) نیز این روش حذف تبلیغات از یوتیوب را عملا %

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






    اولا روش هات که خیلی چرت و ابتدایی بودن مخصوصا اونجا که گفتی چون روش کد نویسی سخته ازش صرف نظر میکنیم ههههه
    ثانیا دیدن تبلیغات خودش سرگرم کننده است چون تبلیغات خارجی و بخصوص آمریکایی بسیار زیا و گاهی از متن هم فراتر میره هههه

    عالی بود ممنون