;
coinex

گوگل مپس امکان ارسال پیام به رستوران ها و فروشگاه ها را فراهم کرد

امکان ارسال پیام به رستوران ها و فروشگاه ها در گوگل مپس فراهم شد. از این پس راه ارتباطی کاربران و کسب و کار‌ها ساده‌تر خواهد بود.

به گزارش تکراتو، قرار است گوگل مپس در پلتفرم‌های اندروید و iOS با بهره‌مندی از این ویژگی جدید بروزرسانی شود و صاحبان کسب و کارها می‌توانند از اپلیکیشن جداگانه‌ای تحت عنوان Google My Business  استفاده نمایند.

ارسال پیام به رستوران ها و فروشگاه ها

در این به روزرسانی یک آیکون Message و همچنین یک نما از پیام‌های دریافتی به اپلیکیشن گوگل مپس اضافه می‌شود که از این طریق می‌توان به انجام مکالمات با کسب و کار‌های مختلف پرداخت. همچنین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها که دارای اکانت کسب و کار در گوگل باشند می‌توانند گزینه‌ی Message را در لیست خود مشاهده نمایند.

اضافه شدن آیکون Messages در گوگل مپس این امکان را فراهم می‌کند که مکالمات ایجاد شده را مشاهده نمود. امکان ارسال پیام به رستوران ها و فروشگاه ها می‌تواند بسیار جذاب باشد.

این ارتباطات بین مشتری‌ها و اکانت‌های کسب و کار در محیطی مشابه با پیام رسان‌ها انجام می‌پذیرد و دسترسی به مکالمات انجام شده از بخش Messages در اپلیکیشن مپس امکان پذیر خواهد بود.

البته کسب و کارها ابتدا باید آخرین نسخه از اپلیکیشن Google My Business  را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایند. با این کار می‌توانند تنها پیام‌هایی خاص را از مشتری‌های گزینش شده‌ی خود دریافت کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر