;
coinex

مشخص شدن سوء سابقه ی امنیتی یک وبسایت در فایرفاکس

با فایرفاکس امکان مشخص شدن سوء سابقه ی امنیتی یک وبسایت وجود دارد. این سرویس محبوب از ماه گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به گزارش تکراتو، اگر اکانت شما در یک سایت مانند یاهو، لینکدین و … مورد سوءاستفاده قرار گرفته باشد، فایرفاکس از طریق سرویس مشخص شدن سوء سابقه ی امنیتی آن را اطلاع می‌دهد.

مشخص شدن سوء سابقه ی امنیتی سایت‌ها

با استفاده از ویژگی جدید مشخص شدن سوء سابقه ی امنیتی در فایرفاکس ، می‌توان از نقض امنیتی یک وب سایت حتی در یک سال گذشته مطلع شد. این موضوع از طریق یک اعلان به کاربران هشدار داده می‌شود.

گفته شده که اگر با استفاده از مرورگر فایرفاکس کوانتوم به یک وبسایت سر زد که در یک سال گذشته مورد دستبرد اطلاعاتی قرار گرفته باشد، از طرف مرورگر هشداری ارائه می‌شود. همچنین می‌توان با استفاده از بخش نظارت فایرفاکس، متوجه شد که یک اکانت و ایمیل بخشی از این اطلاعات لو رفته بوده‌اند یا خیر.

سرویس مشخص شدن سوء سابقه ی امنیتی فایرفاکس نشان می‌دهد که علی رغم اینکه به سرقت رفتن اطلاعات شخصی روز به روز بیشتر از گذشته گریبان گیر دنیای ارتباطات شده است، ابزار‌های موجود برای مقابله با آن‌ها هم پیشرفته‌تر از گذشته می‌شوند. این سرویس مجبوب با ۲۶ زبان مختلف در دسترس قرار دارد.

نگوین درباره‌ی پیشرفت امنیتی موزیلا می‌گوید:

هرگز بدون تلاش جامعه‌ی موزیلا و همه‌ی کسانی که داوطلبانه در این امر شرکت کردند، نمی‌توانستیم این مورد را عملی کنیم.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر