;
coinex

چرا مجوز عرضه گوشی های توقیفی در انبار صادر نمی‌شود؟

دادگاه متهمان پرونده واردکنندگان موبایل به کشور پایان یافته است با این وجود هنوز خبری از ارائه‌ی مجوز عرضه گوشی های توقیفی به بازار نیست.

به گزارش تکراتو، دادگاه مجزات آخرین متهم واردکننده موبایل نیز به پایان رسید و در انتظار صدور حکم است. قرار بود پس از پایان این دادگاه گوشی‌های توقیفی موجود در انبار به بازار عرضه شوند اما با این وجود هنوز خبری از این عرضه نیست. پیش بینی می‌شد که پس از پایان دادگاه تکلیف این گوشی‌ها نیز مشخص شود که هنوز تصمیمی گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید: نصب اتیکت قیمت روز روی کالاهای آی تی اجباری است


عدم ارائه مجوز عرضه گوشی های توقیفی

پرونده متخلفین واردات موبایل در حال بررسی بود و متخلفین نیز در بازداشت به سر می‌بردند. گوشی‌های وارد شده توسط این شرکت‌های متخلف نیز توقیف شده بودند. پیش از این اعلام شد که قرار است این گوشی‌ها به بازار عرضه شوند تا همراه با عرضه آنها این کمبود بازار جبران شود و قیمت‌ها اندکی کاهش یابد.

اما اکنون با وجود اینکه این متخلفین مجازات شده‌اند و وضعیت آنها مشخص است هنوز هیچ گوشی توقیفی به بازار عرضه نشده است و مسئولین هنوز به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند. بنابراین باید فعلا منتظر بود و دید که چه تصمیمی برای این گوشی‌های توقیفی گرفته می‌شود.

آیا واقعا این گوشی‌ها به بازار عرضه می‌شوند؟ نظر شما در این مورد چیست؟

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر