;
coinex

روسیه برای توسعه ارزهای دیجیتالی با ایران همکاری می‌کند

ایران در فکر توسعه ارزهای دیجیتالی است و قرار است روسیه نیز به ایران کمک کند. هدف از این امر تسهیل مبادلات مالی و تجاری عنوان شده است.

به گزارش تکراتو، با توجه به گسترش روز افزون استقبال از ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در جهان، بسیاری از کشورها با توسعه فناوری‌های نوینی همچون بلاک چین در تلاشند تا از این نوع جدید ارزهای دیجیتال به منظور پرداخت‌های مالی و تبادلات تجاری خود استفاده کنند. اکنون نیز به دلیل وجود تحریم‌ها ایران به فکر توسعه ارزهای دیجیتالی است.


بیشتر بخوانید: اقدامات ایران برای مقابله با تحریم ها ؛ آیا ارز دیجیتال پاسخگوست؟


همکاری ایران و روسیه برای توسعه ارزهای دیجیتالی

براساس تازه ترین گزارش‌های منتشر شده، انجمن بلاک چین و صنعت توسعه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در روسیه (RACIB) قصد دارد به ایران برای توسعه ارزهای دیجیتالی کمک کند.

هدف از این اقدام تسهیل روابط بانکی، مالی و تبادلات تجاری است. روسیه اعلام آمادگی کرده و گفته که با لابراتوار بلاک چین در ایران به توافقی برای شروع و گسترش این همکاری دست یافته است.

یوری پریپاچکین، رئیس انجمن بلاک چین در روسیه در این باره خاطرنشان کرد که تکنولوژی‌های استفاده شده توسط آنها، می‌تواند در ایران نیز مفید و موثر واقع شود تا مبادلات و روابط مالی و تجاری ایران که هم اکنون تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته است، با سایر کشورها همچنان ادامه داشته باشد.

پیش از این نیز بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه بانک و بازارهای مالی پیش بینی کرده بودند که معرفی و عرضه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده یکی از گزینه‌های جایگزین برای گسترش و انجام مبادلات مالی و بانکی با ایران است.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر