;
coinex

درج نظرات زیر نتایج جستجوی گوگل ممکن می‌شود

درج نظرات زیر نتایج جستجوی گوگل ممکن می‌شود. قرار است گوگل با استفاده از فیلترهای خاصی نظرات برتر را در ابتدا به نمایش در آورد.

به گزارش تکراتو، برخی منابع آگاه اعلام کردند که قرار است درج نظرات زیر نتایج جستجوی گوگل  ممکن شود. گوگل با توجه به اهمیت شبکه‌های اجتماعی و تعاملی سازی خدمات خود قصد دارد چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار دهد.

درج نظرات زیر نتایج جستجوی گوگل

گوگل در حال آزمایش ویژگی درج نظرات زیر نتایج جستجو است و احتمالا در اولین مرحله ارائه خدمات یادشده محدود به نمایش زنده نتایج مسابقات ورزشی حساس خواهد بود، اما ممکن است در ادامه دامنه ارائه این خدمات گسترش یابد.

گفته شده که قرار است گوگل از فیلترهای خاصی استفاده کند تا اظهارنظرهای برتر و مورد توجه قرارگرفته تر را در صدر نمایش دهد. البته هنوز سازوکار دقیق چینش نظرات کاربران مشخص نشده است.

با توجه به سوابق موجود احتمال می‌رود از این قابلیت تازه برای ارسال هرزنامه، پیام‌های تبلیغاتی و دیگر سوءاستفاده‌ها نیز بهره گرفته شود و مشخص نیست گوگل برای مقابله با این مشکل چه برنامه‌ای خواهد داشت.

گوگل در مورد اخبار منتشر شده در این زمینه هنوز واکنشی نشان نداده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر