;
coinex

بانک مرکزی در مراحل پایانی بررسی پول دیجیتالی ملی است

پول دیجیتالی ملی که قرار بود راهی برای رهایی ایران از تحریم‌ها باشد توسط بانک مرکزی در حال بررسی است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش تکراتو، بانک مرکزی به زودی درباره رمزارزها اعلام نظر می‌کند. بانک مرکزی قرار است در کنار این اعلام نظر، چارچوب و دستورالعمل رمزارزها را هم منتشر نماید. قرار بود این دستورالعمل زودتر ارائه شود اما در این راه تاخیری اتفاق افتاد که علت آن وجود نظرات مختلف بود و لازم بود تا ویرایش‌هایی انجام شود.


بیشتر بخوایند: روسیه برای توسعه ارزهای دیجیتالی با ایران همکاری می‌کند


پول دیجیتالی ملی در حال بررسی توسط بانک مرکزی

بانک مرکزی از سال گذشته کار بررسی رمزارزها را در دستور کار قرار داد و اعلام کرد که شهریور ماه 97 موضع رسمی بانک مرکزی درخصوص رمزارزها اعلام می‌شود. پول دیجیتال یا رمزارزها کاربرد زیادی در معاملات مالی کشورها پیدا کرده و بانک‌های مرکزی چندین کشور جهان وجود این نوع پول را ضمن تدوین قوانین خاص و محدود‌کننده‌ای، پذیرفته‌اند.

اکنون ایران هم تصمیم گرفته که پول دیجیتالی ملی داشته باشد و بتواند حتی در شرایط تحریم برای معاملات خود از آن استفاده کند که به زودی بانک مرکزی آن را اعلام خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر