;
coinex

تعیین تکلیف نسخه های فارسی تلگرام ؛ مهلت هاتگرام و تلگرام طلایی رو به پایان است

تکلیف نسخه های فارسی تلگرام با نزدیک شدن به آذرماه باید مشخص شود. پیش از این گفته شده بود که هاتگرام و تلگرام طلایی فقط تا پایان آذر مهلت بومی شدن دارند.

به گزارش تکراتو، بعد از فیلتر تلگرام، دو نسخه فارسی آن هنوز هم در ایران در حال فعالیت هستند. پیش‌تر در شهریور اعلام شد که تکلیف نسخه های فارسی تلگرام باید مشخص شود و لازم است مانند سایر پیام رسان‌های بومی به فعالیت ادامه دهند در عیر اینصورت فیلتر می‌شوند. اما گویا بعد از مذاکراتی به آنها مهلت دوباره تا آذرماه داده شد. اما اکنون با نزدیک شدن به آذرماه مهلت قانونی هاتگرام و تلگرام طلایی پایان می‌یابد.


بیشتر بخوانید: چه کسی اجازه ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را صادر کرد؟


تکلیف نسخه های فارسی تلگرام چه خواهد شد؟

عباس آسوشه، معاون مرکز ملی فضای مجازی در مورد تکلیف نسخه های فارسی تلگرام و پایان مهلت قانونی انها سخن گفت. وی اعلام نمود که منظور از اعلام زمان بندی، فیلترینگ نیست؛ بلکه فقط تعیین تکلیف نسخه های فارسی تلگرام است.

تعیین تکلیف نسخه های فارسی تلگرام

در کنار این تعیین تکلیف، باید فیلترینگ به درستی انجام شود و بخش های دولتی نیز همت کرده و خدمات دولت الکترونیک را با تمرکز بر این دو پیام رسان در اختیار مردم قرار دهند. قرار است که تا انتهای آبان ماه و ابتدای آذرماه، فعالیت دو پیام رسان هاتگرام و تلگرام طلایی تعیین تکلیف شود.


بیشتر بخوانید: تمدید مهلت هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذرماه؛ دسترسی به تلگرام ادامه دارد


وی در ادامه در مورد اینکه قرار بود نسخه‌های فارسی تلگرام به پیام رسان بومی تبدیل شوند، بیان نمود که لازم است این دو پیام رسان به پیام رسان بومی تبدیل شوند و مانند سایر پیام رسان‌های بومی به فعالیت خود ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: خرم آبادی: تمدید مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی تمسخر دستور قضایی است!


وی در مورد اینکه علت لغو حمایت از سایر پیام رسان‌ها حمایت از این دو نسخه فارسی تلگرام است اظهار کرد که قرار نیست تا ابد فقط از گپ و سروش حمایت شود بلکه اگر پیام رسان دیگری بیاید و توانمندیها و ظرفیت خود را ثابت کند، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی در پایان نیز اعلام کرد که در کمتر از یک سال آینده بررسی‌های لازم بر روی سایر پیام رسا‌ن‌ها برای بررسی کیفیت آنها انجام می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر