;
coinex

وزیر ارتباطات خبر از اصلاح زیست بوم کودکان در فضای مجازی داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که قرار است زیست بوم کودکان در فضای مجازی با کمک هنرمندان و سازمان‌های مردم نهاد اصلاح شود.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی کمک هنرمندان در اصلاح زیست بوم کودکان در فضای مجازی را حرکتی اجتماعی اعلام کرد. محمدجواد آذری جهرمی اعلام نمود که روند رشد فناوری اطلاعات در کشور چشمگیر بوده اما همزمان با آن رشد محتوای ویژه کودکان و نیز فرهنگ عمومی همراهی و نظارت والدین بر فرزندان در این فضا رشد مناسبی نداشته است.

اصلاح زیست بوم کودکان در فضای مجازی

وزیر ارتباطات اعلام کرد که این رشد نامتوازن، باعث بروز آسیب ‌در کودکان امروز و نسل آینده کشور خواهد شد. به گفته وی هر چند در این مقوله مهم، وزارت ارتباطات نهادی مرتبط با محتوا به حساب نمی‌آید و دستگاه‌های دیگری در این خصوص بودجه سالانه می‌گیرند، اما لازم است با کمک هنرمندان و سازمان‌های مردم نهاد، حرکتی اجتماعی برای اصلاح زیست بوم فعلی کودکان در فضای مجازی آغاز کرد.

آذری جهرمی تاکید کرد که:

اکنون وزارت ارتباطات با برگزاری جشنواره وب‌سری و فیلم کوتاه کودک آنلاین، دست یاری خلاقیت‌های هنری شما را می‌فشارد و از همه علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل می‌آورد.

اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر